- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Funkce předpokládá zejména: Vedení podřízených pracovníků dle schválené organizační struktury; zpracování materiálů do RM a ZM, vybraných smluv a dalších právních dokumentů města, organizace voleb, zábory veřejného prostranství, rozhodnutí o povolení výherních hracích automatů. Řízení oblasti správy nebytových prostor, technických služeb, investičních akcí, matriky, evidence obyvatel, podatelny, informačního centra, Czech Pointu, sociální oblasti a městského bazénu.
1. PŘEDPOKLADY PRO VÝKON FUNKCE
Uchazeč o funkci „Vedoucí správního odboru“ Městského úřadu Libochovice musí splňovat
veškeré následující zákonné předpoklady:
právním předpisem
Splnění těchto předpokladů prokazuje uchazeč čestným prohlášením.
Uchazeč musí splňovat další předpoklady pro výkon funkce dle zákona č. 451/1991 Sb.,
kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních
orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a
Slovenské republiky:
Splnění těchto předpokladů prokazuje uchazeč osvědčením a čestným prohlášením dle § 4
zákona č. 451/1991 Sb.
2. DALŠÍ POŽADAVKY :
Uchazeč o funkci „Vedoucí správního odboru“ Městského úřadu Libochovice musí splňovat
veškeré další následující požadavky Města Libochovice:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (vzdělání
v právním, ekonomickém či oboru zaměřeném na veřejnou správu je
výhodou)
č.128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku
práce a dalších souvisejících pracovně právních předpisů, zákona č. 500/2004
Sb., správní řád a rámcová znalost legislativy v oblasti svěřené působnosti dle
náplně práce
Praxe při výkonu správních činností u územního samosprávného celku, zkoušky odborné způsobilosti, znalost cizího jazyka, výhodou.
Uchazeč předá žádost spolu s požadovanými dokumenty na podatelně MěÚ Libochovice nebo zašle poštou na adresu: náměstí 5. května 48, Libochovice.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.