- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Funkce předpokládá zejména: Vedení podřízených pracovníků dle schválené organizační struktury; zpracování materiálů do RM a ZM, vybraných smluv a dalších právních dokumentů města, organizace voleb, zábory veřejného prostranství, rozhodnutí o povolení výherních hracích automatů. Řízení oblasti správy nebytových prostor, technických služeb, investičních akcí, matriky, evidence obyvatel, podatelny, informačního centra, Czech Pointu, sociální oblasti a městského bazénu.
1. PŘEDPOKLADY PRO VÝKON FUNKCE
Uchazeč o funkci „Vedoucí správního odboru“ Městského úřadu Libochovice musí splňovat
veškeré následující zákonné předpoklady:
právním předpisem
Splnění těchto předpokladů prokazuje uchazeč čestným prohlášením.
Uchazeč musí splňovat další předpoklady pro výkon funkce dle zákona č. 451/1991 Sb.,
kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních
orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a
Slovenské republiky:
Splnění těchto předpokladů prokazuje uchazeč osvědčením a čestným prohlášením dle § 4
zákona č. 451/1991 Sb.
2. DALŠÍ POŽADAVKY :
Uchazeč o funkci „Vedoucí správního odboru“ Městského úřadu Libochovice musí splňovat
veškeré další následující požadavky Města Libochovice:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (vzdělání
v právním, ekonomickém či oboru zaměřeném na veřejnou správu je
výhodou)
č.128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku
práce a dalších souvisejících pracovně právních předpisů, zákona č. 500/2004
Sb., správní řád a rámcová znalost legislativy v oblasti svěřené působnosti dle
náplně práce
Praxe při výkonu správních činností u územního samosprávného celku, zkoušky odborné způsobilosti, znalost cizího jazyka, výhodou.
Uchazeč předá žádost spolu s požadovanými dokumenty na podatelně MěÚ Libochovice nebo zašle poštou na adresu: náměstí 5. května 48, Libochovice.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?