- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kontakt: e-mailem: e-mail přes
Baví Vás práce s lidmi? Rádi komunikujete a staráte se o klienty? Hledáte pracovní prostředí, kde jsou lidé a servis součástí fungující firemní kultury? V případě, že ano a věříte, že splňujete následující požadavky, budeme rádi, když o Vás uslyšíme.
Jako Front Desk Clerk budete mít na starosti veškeré aktivity spojené s provozem hotelové recepce
( zápis a odhlášení hostů, asistence s požadavky, zpracování rezervací, objednávky transferu, restaurací, vyřizování korespondence, prodej drobných dárkových předmětů atd).
Požadavky na zaměstnance:
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou, ale místo je vhodné i pro absolventy. Německý nebo anglický jazyk na komunikativní úrovni podmínkou, ruský jazyk výhodou – zkušenost na obdobné pozici z hotelnictví taktéž výhodou – znalost programu Fidelio výhodou -zkušenost s klientským servisem a řešením stížností – uživatelská znalost práce na PC – velmi dobré komunikační dovednosti – flexibilita, spolehlivost, přátelské a profesionální vystupování – schopnost řešit neočekávané situace.
12 hod. služby (krátký, dlouhý týden)
MZDA: od 19.000 CZK/HMZ – po 3 měsíční zkušební době zvýšení platu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.