- 42 000 Kč
- Plný úvazek
RECEPČNÍ/FRONT OFFICE MANAGER
Kontakt: Bartelsenová Naděžda, tel.: zobrazit tel. číslo (Pondělí – pátek: 10:00 – 18:00 hod.), e-mail: e-mail přes
Popis pracovní pozice: check-in, check-out, péče o klienty v průběhu jejich pobytu, administrativa spojená s chodem recepce, znalost programu HORES, znalost alespoň 1 cizího jazyka podmínkou, praxe na recepci min. 1 rok podmínkou, vedení týmu recepčních, jejich zaškolení, kontrola, zástup na recepci.
Pracovní doba: 6:30 – 18:30 hod, krátký/dlouhý týden
Místo výkonu práce: Hotel Marttel, Lidická 447/12, Karlovy Vary

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.