Manažer/ka rozvoje města

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Mělník
Firma Město Mělník
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice
Hrubá mzda 23.390 – 34.370 Kč

Charakteristika vykonávaných činností

  • zajišťování výkonu dotačního managementu (sledování a vyhodnocování dotačních programů, výzev a dalších dotačních podkladů a dokumentů s důrazem na rozvojové záměry a potřeby města Mělníka, spolupráce s ostatními útvary města, vyhledávání

a vyhodnocování možností externího financování rozvojových záměrů a potřeb města; spolupráce s odbory MěÚ, předávání informací o možnostech a podmínkách financování, aj.),

  • podílení se na zajištění tvorby materiálů, podkladů a prezentací,
  • příprava a vedení dokumentace projektu (prezenční listiny, zápisy atd.),
  • správa Time managementu projektu (termíny akcí, termíny plnění úkolů atd.),
  • zajišťování logistiky projektových schůzek (rezervování zasedacích místností a techniky, rozesílání pozvánek atd.),
  • správa kontaktů v rámci projektu vč. aktualizace komunikační matice,
  • zabezpečování komunikace v rámci projektu s organizačními útvary MěÚ, městem

a dodavateli služeb,

  • administrace veřejných zakázek podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, kontrola zadávací dokumentace, její úpravy a doplnění, soulad s legislativními požadavky a interními předpisy organizace,
  • podpora a konzultační činnost v oblasti veřejných zakázek, výkon analytických

a vyhodnocovacích činností, další nezbytná agenda týkající se veřejných zakázek
Platové zařazení a platové podmínky
10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč – 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe
a při pracovním úvazku 40 h/týden), osobní příplatek a zvláštní příplatek – dle zákona
č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě,
ve znění pozdějších předpisů

Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

Předpokládaný nástup 1. 10. 2023

Požadované kvalifikační předpoklady, znalosti a dovednosti

  • VŠ vzdělání bakalářského stupně, případně vyšší odborné vzdělání,
  • velmi dobrá znalost práce na PC (aktivní uživatelská znalost MS Office),
  • praktická znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
  • výborné plánovací schopnosti,
  • vynikající komunikační dovednosti a příjemné vystupování,
  • výborné organizační schopnosti a zkušenost s organizováním,
  • vysoká míra zodpovědnosti, samostatnosti, spolehlivosti a pečlivosti,
  • ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji,
  • řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič

Výhodou

  • pracovní zkušenosti s projekty, zejm. při jejich administraci,
  • orientace v oblasti veřejné správy,
  • orientace v oblasti informačních systémů,
  • pracovní zkušenosti s informačními systémy

Písemná přihláška uchazeče bude obsahovat
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – místo trvalého pobytu – datum
a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, dovednostech a zkušenostech,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky do 25. 8. 2023 – 10:00 h

Způsob podání přihlášky:
Obálku označenou „Výběrové řízení na pracovní pozici manažerka/manažer rozvoje
města – NEOTVÍRAT“ uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu.

Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FINANCIAL CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 30. dubna
Nutně vás hledají
  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Liběchov
  • Rezidence Liběchov s.r.o.
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
včerejší
  • Kbely, Praha
  • Vysoká škola tělesné výchovy a sportu…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Fitness na pracovišti
  • Parkoviště
včerejší
  • Kbely, Praha
  • KB - BLOK systém, s.r.o.
  • 27 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 30. dubna
  • Holešovice, Praha
  • Státní plavební správa
  • 25 280 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 29. dubna
  • Holešovice, Praha
  • Státní plavební správa
  • 25 280 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 29. dubna
  • Černý Most, Praha
  • Městská část Praha 14
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
Zveřejněno: 29. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 1. května
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Žatec, Louny
  • Město Žatec
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. července
  • Plzeň
  • ENERGIE-TECH s.r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 9. ledna
  • Žižkov, Praha
  • DAK Europe s.r.o.
  • 40 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. května
  • Plzeň
  • Plzeň - TURISMUS, příspěvková organizace
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
  • Rýmařov
  • RD Rýmařov s. r. o.
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
MESSENGER a.s., AAA poptávka, s.r.o., Truck Centre Praha s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., Bc. Blanka Březinová, A7B Bohemia a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Rezidence Liběchov s.r.o., Auto R Neratovice s.r.o., P + P spol. s r. o., AERO Vodochody AEROSPACE a.s., ManpowerGroup s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., RASTENBERGER s.r.o., FILSON s.r.o., HR Direct s.r.o., Compact - Service s.r.o., 4 P & P, spol. s r.o., Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., JYSK s.r.o., myTimi s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., LKQ CZ s.r.o., VALHAM - maloobchod s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HYGOTREND, s.r.o., EKOSPOL a.s., Česká pošta, s.p., Delirest services s.r.o., Generální finanční ředitelství, Carvago s.r.o., Státní plavební správa, AUTO1 Czechia s.r.o., Agrospoj s.r.o., Městská část Praha 14, Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Praze, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Quinn Hotels Praha, a.s., K&L Rock Services s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., ADEBA s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Techni Trade s.r.o., BigMat CZ, obchodní družstvo, BAUFERA s.r.o., Master Gym s.r.o., Městská část Praha 3, Hotel Prokop Square, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., PROROZVOZ s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Petra Janalíková, Galerie hlavního města Prahy, Věra Pietrasová, GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, JISTU recruitment s.r.o., Twisto payments a.s., ASPIRA Recruitment s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Ubbe s. r. o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., CCS Audit, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., PetCenter CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Dopravce / Dopravkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Mechanik / Mechanička, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Směnárník / Směnárnice, Účetní, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Krejčí / Švadlena, Šič / Šička, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Plánovač / plánovačka výroby, Elektromechanik / Elektromechanička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Elektrikář / Elektrikářka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 9 - Černý Most, Praha 8 - Libeň, Praha 6 - Vokovice, Praha 8 - Čimice, Praha 9 - Letňany, Praha 9 - Kbely, Praha 8 - Kobylisy, Praha 7 - Troja, Praha 7 - Holešovice, Praha 9 - Hrdlořezy, Praha 8 - Karlín, Praha 9 - Horní Počernice, Praha 3 - Žižkov, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Benátky nad Jizerou, Vysočany, Praha, Kbel, Benátky nad Jizerou, Bělá pod Bezdězem, Čelákovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

Chystáte se podat výpověď v práci nebo jste výpověď dostali? Pak je tento článek právě pro vás. Dozvíte se vše o výpovědní době, jak na ni nahlíží zákoník práce, jak se výpovědní doba počítá, jak je to s nemocí ve výpovědní době a mnoho dalších zajímavých a užitečných informací.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

agenda AJ Bor činnost den dokumentace EU chování interní IT komunikace lhůta Luže management manažer Mělník místo Most možnost na dobu neurčitou narození nařízení vlády NDA obsah odbory odpovědnost Office OZP pečlivost plán plat plnění podmínky podpora požadavky práce pracovní pracovní poměr práva praxe příplatek rozvoj řízení samostatnost sledování SOU spolupráce správa technik týden uchazeč úřad uživatelská znalost Vary vedení výkon vysoká vyšší vzdělání vzdělávání zákoník zákoník práce zaměstnanců zaměstnání zařazení zkušenosti znalost znalosti životopis daný díl dokument dovednost externí informační komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti kontakt kontrola legislativní list logistik materiál města městské městský na dobu na dobu určitou nařízení oblast oblasti odbor odborné odborný oprávnění organizace organizační schopnost organizační schopnosti osobní Ostatní PC platové podmínky poměr PR praktická program projekt projektový předpis předpoklad příjemné případ příprava rok řidič řidičské oprávnění schopnost schopnosti správy systém systémy techniky termín třída údaj úkol úpravy uživatel výběr výběrové řízení zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena