- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
a vyhodnocování možností externího financování rozvojových záměrů a potřeb města; spolupráce s odbory MěÚ, předávání informací o možnostech a podmínkách financování, aj.),
a vyhodnocovacích činností, další nezbytná agenda týkající se veřejných zakázek
Platové zařazení a platové podmínky
10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč – 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe
a při pracovním úvazku 40 h/týden), osobní příplatek a zvláštní příplatek – dle zákona
č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě,
ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup 1. 10. 2023
Písemná přihláška uchazeče bude obsahovat
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – místo trvalého pobytu – datum
a podpis uchazeče
Lhůta pro podání přihlášky do 25. 8. 2023 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky:
Obálku označenou „Výběrové řízení na pracovní pozici manažerka/manažer rozvoje
města – NEOTVÍRAT“ uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předá osobně na podatelnu městského úřadu.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.