Asistentka jednatelky

Žižkov, Praha

O nás

Mezinárodní konzervatoř Praha hledá motivovanou a organizovanou asistentku jednatelky, která bude podporovat vedení školy v administrativních a organizačních činnostech. Hlavní náplní práce bude zajištění plynulého chodu kanceláře a podpora jednatelky v každodenních úkolech.

Náplň práce:

administrativní podpora jednatelky (správa kalendáře, organizace schůzek, příprava podkladů)

• Komunikace s interními a externími partnery

• Příprava a zpracování dokumentů, zpráv a prezentací

• Organizace školních akcí a projektů

• Zajištění plynulé komunikace v rámci týmu

• Další úkoly dle pokynů jednatelky

Co od Vás očekáváme:

Minimálně VŠ vzdělání (preferováno v oblasti managementu, administrativy nebo příbuzných oborech)

• Řidičský průkaz sk. B

• Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky

• Výborné organizační a komunikační dovednosti

• Znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

• Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost

• Schopnost práce pod tlakem a flexibilita

Co Vám můžeme nabídnout:

Stabilní zaměstnání v prestižní vzdělávací instituci

• Odpovídající finanční ohodnocení

• Možnost profesního rozvoje a vzdělávání

• Příjemné pracovní prostředí a kolektiv

Sídlo firmy

Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o.
Olšanská 55/5
130 00 Praha

IČO: 28178840
Datová schránka: 75nmhpj
Další informace:
GPS: 50.083821,14.465993,
S-JTSK: -739693.47 -1043849.94, RUIAN: 21767611

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!