- Plný úvazek
Popis pracovní činnosti:
o Komplexní zajištění činností vedoucího Odboru rozvoje města, řízení odboru a jeho pracovníků,
o příprava veřejných zakázek a koordinace postupu investičních staveb na území města financovaných z městského rozpočtu, ze státních dotací a z úvěrů poskytnutých městu,
o koordinace účastníků investičních akcí,
o průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na investiční akce města,
o aktivní součinnost při vyhledávání dotačních titulů a příprava žádostí o dotaci,
o zodpovědnost za včasné zajištění objednávek a smluv o dílo v souladu se zákonem
o zadávání veřejných zakázek a s vnitřním předpisem města
Platové zařazení: tř. 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Termín nástupu: po ukončení VŘ, popř. dohodou
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Zákonné předpoklady:
o Předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem)
Požadujeme:
- o VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu technického zaměření (stavební, architektura, urbanismus apod.)
- o nejméně 3 roky praxe v oboru
- o výborné komunikační a organizační dovednosti
- o manažerské schopnosti, vysoké pracovní nasazení
- o ochota dále se vzdělávat
- o znalost práce s PC (Word, Excel, Internet, PowerPoint)
- o schopnost týmové práce
- o řidičské oprávnění skupiny B
- Jedná se o funkci podléhající zákonu č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů.
- Požadované doklady:
- o Přihláška do výběrového řízení
- o Strukturovaný životopis
- o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
- o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- o Osvědčení dle Zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí, v platném znění, tj. osvědčení podle § 4 odst. 1 (tzv. lustrační osvědčení – je možno nahradit čestným prohlášením a doložit před uzavřením pracovního poměru) a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 – nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971 (od těchto uchazečů se nevyžaduje předložení lustračního osvědčení ani čestného prohlášení)
- o Motivační dopis pro výkon funkce vedoucího Odboru rozvoje města v rozsahu 1 až 2 strany A4.
- Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – Vedoucí Odboru rozvoje města – NEOTVÍRAT“ doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Kancelář tajemníka – Personální úsek, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov.
- Do výběrového řízení budou zařazeny kompletní přihlášky doručené nejpozději do 13. 3. 2023 do 17:00 hod. Další informace podá tajemník úřadu Mgr. Filip Zdražil – tel.: zobrazit tel. číslo nebo personalistka Mgr. Pavlína Luklová – tel: zobrazit tel. číslo .
- Tajemník Městského úřadu Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.