Manažer rozvoje kancelářských a retailových prostor

Manažer rozvoje kancelářských a retailových prostor

Hledáme posilu, která bude zásadní při definování, plánování a rozvoji kancelářských a retailových prostor Správy železnic. Pokud umíš propojovat potřeby organizace s efektivním využitím prostor, rád komunikuješ a máš strategické uvažování, můžeš být přesně tím, koho hledáme.

<hr width=„100%“>Náplň práce

  • koordinace přípravy požadavků na nové kancelářské prostory podle aktuálních potřeb Správy železnic a ve spolupráci s externími partnery
  • hodnocení stavebních záměrů výpravních budov z retailového pohledu, návrh vstupních parametrů pro optimální obsazenost a ekonomickou efektivitu
  • příprava podkladů a materiálů pro informování klíčových stakeholderů a pro kvalifikované rozhodování
  • komunikace s interními i externími partnery, aktivní spolupráce napříč organizací
  • prezentace výstupů jednání a návrhů řešení

<hr width=„100%“>Požadované vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického, technického nebo architektonického zaměření
  • zaměření na real estate, facility management nebo stavebnictví výhodou

<hr width=„100%“>Kvalifikační předpoklady

  • dobrá znalost prostředí developmentu, facility managementu nebo realitního trhu
  • základní ekonomické dovednosti pro posuzování projektů a vyhodnocování investic
  • orientace v přípravě a realizaci developerských projektů (administrativní budovy, retail) – výhodou
  • schopnost práce se stavební a projektovou dokumentací, případně s přípravou podkladů pro rozhodovací procesy
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikační a vyjednávací schopnosti, analytické a strategické myšlení
  • samostatnost, zodpovědnost a časová flexibilita

<hr width=„100%“>Nabízíme

  • 6 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 hod/týden)
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál / eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Palivovou kartu CCS a OMV
  • po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření nebo dlouhodobý investiční produkt

<hr>Chceš se podílet na projektech, které usnadňují cestování a zlepšují dostupnost železnic pro všechny?

Staň se součástí týmu Správy železnic a pomáhej vytvářet prostředí, ve kterém se každý cestující snadno zorientuje.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.