- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáme pracovnici oddělení nákupu a logistiky – vedení 2 kolegyň!
Součást týmu 3 osob v kanceláři nákupu a logistiky. Mimo vlastní administrativní práci – vedení 2 kolegyň v kanceláři.
* Vedení a koordinace týmu kanceláře nákupu a logistiky (Vy + 2)
* Plánování a zabezpečení včasného nákupu materiálu a zboží
* Řízení a optimalizace skladových zásob a logistických toků
* Vyjednávání s dodavateli a partnery
* Sledování a vyřizování objednávek, smluv a dokumentace
* Evidence a vyřizování reklamací (skladové)
* Podílení se aktivně na zkvalitňování procesů a systémů zaměstnavatele
* Spolupráce napříč odděleními a zajištění plynulého toku informací
* Zkušenost s problematikou skladového hospodářství a logistiky
* Zkušenosti s vedením malého týmu
* Výborné organizační schopnosti
* Orientaci na výsledek a procesní myšlení
* Znalost práce s nákupními a logistickými systémy
* Dobrou komunikaci/týmový přístup
* Samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
* Základní znalost angličtiny (komunikace mailem)
* Aktivní přístup
* Mzda – 40. –45. 000 Kč
* Stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
* Příležitost k profesnímu rozvoji i vzdělávání
* Zodpovědnou a smysluplnou práci
* Přátelský tým a férové jednání
* Příjemné pracovní prostředí a podpora vedení
* Profesní růst a možnost dalšího vzdělávání
* Přátelský kolektiv
* Lokalita: Brno
Další informace:
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?