- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je česká, perspektivní, dynamicky se rozvíjející výrobní společnost na Benešovsku.
V rámci rozvoje společnosti hledáme nového, spolehlivého kolegu / kolegyni na pracovní pozici manažer/ka výroby, s praxí na obdobné pozici v technické výrobě.
- řízení a koordinace týmu výrobních operátorů (10 pracovníků)
- tvorba výrobních norem a postupů + jejich následná kontrola
- identifikace a řešení jednotlivých kroků/postupů operátorů
- evidence výroby, spotřeby materiálu, dodávkové přesnosti
- komunikace s dodavateli materiálů a servisními techniky
- odpovědnost za nastavení a řízení denního výrobního plánu
- zlepšování a koordinace stávajících výrobních procesů, průběh a zpracování zakázky
- min. SŠ vzdělání, v technickém oboru
- praxi na obdobné pozici - podmínkou
- strategické myšlení, důraz na efektivní činnost
- znalost práce v MS Office,
- znalost práce s CAD systémy (AutoCAD apod.)
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti
- schopnost vést a motivovat tým
- ŘP sk. B
- nástup možný ihned, případně dle dohody
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, zázemí stabilní, moderní a prosperující společnosti na Benešovsku
- přátelský tým kolegů a nadřízených, nové a moderní pracovní prostředí
- mzdové ohodnocení – 50 - 60 000 Kč (dle předchozích zkušeností a praxe)
- občerstvení na pracovišti, profesní a osobní rozvoj, služební telefon, notebook, služební auto
- různorodou a zajímavou práci s velkou mírou samostatnosti
- nástup možný ihned, případně dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.