- 18 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Společnost GS PLUS s.r.o. - jsme přední výrobce dopravního značení, stabilní výrobní firma se zázemím silné zahraniční skupiny. Našim cílem je se neustále rozvíjet a zlepšovat svoje výrobní procesy. Investujeme do nových technologií, školíme naše zaměstnance, ke každému máme individuální přístup.
Do našeho týmu ekonomického oddělení hledáme kolegu/kolegyni na pozici FAKTURANT/KA - ASISTENT/KA NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (30h týdně).
Rádi uvítáme nového kolegu/kolegyni se zájmem se učit.
* vystavování vydaných faktur, výstupní kontrola dokladů,
* administrativa spojená s chodem firmy
* archivace dokumentů, smluv
* správa databáze zákazníků v informačním systému
* kontrola nevyfakturovaných dodávek
* zpracování podkladů pro souhrnnou fakturaci
* pomocné práce HR
* příprava podkladů pro statistické výkazy
* spolupráce s finančními účetními, asistence při roční uzávěrce
* pokladna – účetní zpracování dokladů
* asistentka vedení firmy
* Český jazyk : minimálně úroveň C2
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* základní znalost účetnictví
* praxe na obdobné pozici výhodou
* znalost MS Office (znalost MS Excel, MS Word)
* znalost personalistiky výhodou
* znalost SAP výhodou
* základní znalost AJ – písmem
* spolehlivost, proaktivní přístup, týmový duch, flexibilita
* spravedlivé odměňování, pravidelné bonusy
* samostatnou práci v menším přátelském kolektivu s možností osobního růstu a rozvoje
* zaškolení dle potřeby, pravidelná školení
* 22 dní dovolené, 3 sick days
* služební notebook
* příspěvek na stravování
* firemní posilovnu
* Multisport kartu
* výuku AJ přímo na pracovišti
* pravidelné firemní akce
* životní pojištění plně hrazené zaměstnavatelem
* možnost občasné práce z domova (po zapracování)
* nástup od 5.1.2025, případně dle dohody
* místo pracoviště: Moravany u Brna
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.