- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Umíme to s technologiemi, ale také financemi, a proto jsme fintech. Zaplatilo s námi už víc než 1,6 milionu lidí. Říká se o nás, že jsme nejrychleji rostoucí fintech ve střední a východní Evropě, a nám nezbývá než souhlasit.
Ahoj!
Jsme Twisto a baví nás fintech! Vytváříme aplikaci, která usnadňuje každodenní placení více než půl milionu našich zákazníků. Pojď se o nás dozvědět více!
Jsme tým specialistů a procházejí nám pod rukama žádosti o registraci Twisto účtu. Máme v hledáčku také verifikační procesy u našich partnerských e‑shopů a zároveň dohlížíme na proces vrácení zboží. Naše práce je čistě administrativní a s našimi zákazníky komunikujeme výhradně e-mailem.
Šance nastartovat kariéru v oblasti financí.
Práce v teamu, který se stará o registrační proces nového zákazníka.
Možnost podílet se na péči o naše zákazníky a zároveň i o partnerské e-shopy.
Kanceláře v Karlíně a dostupnost všeho, co město nabízí.
Podpora zdravého životního stylu (ovoce po ruce, freshe, pitný režim, multisport karta).
Neformální a příjemná atmosféra - všichni se známe, nepotrpíme si na formality a máme taky smečku psů.
Zkrácenou pracovní dobu - pracujeme jen 7,5 hodiny denně.
Stravenkový paušál (90Kč/den) - nedáváme papírky, ale peníze posíláme každý měsíc přímo na účet spolu se mzdou.
Výkonnostní bonusy až 2.000Kč.
Možnost využít zvýhodněný firemní mobilní tarifa Twisto Premium.
30 dní dovolené a 4 whatever days aneb dělej si co chceš.
Možnost občasné práce z domu! A k tomu i příspěvek na homeoffice až 1.000Kč/měsíčně.
A v neposlední řadě startupové prostředí a super partu.
Mezi Tvé silné stránky patří pečlivost a máš dobrý cit pro detail.
Rád pracuješ a komunikuješ s lidmi (písemnou formou).
Jsi teamový hráč.
Slovo multitasking ti není cizí.
Jsi rozhodný a spolehlivý (budeš pracovat s citlivými údaji).
Umíš anglicky na úrovni běžné komunikace.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?