- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Společnost GS PLUS s.r.o. - jsme přední výrobce dopravního značení, stabilní výrobní firma se zázemím silné zahraniční skupiny. Našim cílem je se neustále rozvíjet a zlepšovat svoje výrobní procesy. Investujeme do nových technologií, školíme naše zaměstnance, ke každému máme individuální přístup.
Do našeho týmu hledáme nové zaměstnance na pozici:
LOGISTIK/KOORDINÁTOR SKLADU (35 - 40.000 Kč)
* Plánování dopravy našich řidičů
* Koordinace práce skladníků, skladové hospodářství, práce v systému SAP B1
* Příjem zakázek od dodavatelů
* Výdej zakázek
* Práce s dodacími listy
* Český jazyk : minimálně úroveň C2
* Řidičské oprávnění a zkušenosti s obsluhou VZV
* 100% pracovní nasazení a docházku
* Týmového ducha
* Znalost systém SAP B1 výhodou
* Vše ostatní Vás naučíme :-)
* Pravidelnou měsíční mzdu 35 – 40tis Kč
* Pravidelné pololetní odměny
* 22dní dovolené
* 3 dny „sick days“
* Příspěvek na stravování 75 kč/den
* Multisport karta
* Firemní akce
* Kurzy angličtiny
* Po prvním roce příspěvek na ŽP, DP
* Firemní posilovna
* Místo výkonu práce: Moravany u Brna
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?