- Plný úvazek
O nás
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á se připojí k našemu týmu Centrální podpory obchodu a bude mít na starosti například řízení a implementaci projektů a vyjednávání s obchodními partnery.
Pokud máte zájem stát se součástí dynamického a inovativního pracovního prostředí, kde jsou oceňovány vaše nápady, schopnosti a samostatnost a chcete se v této oblasti dále rozvíjet, tak tento inzerát je určen právě vám!
Co bude Vaší náplní práce?
- Zajištění poradenské a podpůrné činnosti pro centrální podporu obchodu
- Aktivní vedení projektů v rámci Allianz, nastavování efektivního řízení projektu, jeho koordinace včetně hlídání klíčových termínů, výstupů, zdrojů a načasování celého projektu
- Odpovědnost za rozvoj odměňování obchodní služby dle strategických plánů obchodního vedení včetně individuálních motivací a reportingu
- Aktivní vyjednávání s obchodními partnery a vytváření benefit programu pro obchodní službu
- Odpovědnost za splnění dohodnutých průběžných i celkových cílů, ukazatelů a standardů výkonu ve svěřené oblasti
- Podpora a pomoc s realizací změn, inovací a nově přijatých opatření
- Vytváření statistik, zpráv a přehledů dle situace a požadavku nadřízených, práce s obchodními daty
- Spolupráce s vedením obchodu na stanovení vize, cílů a rozvoje strategie obchodu
- Podněcování spolupráce napříč společností
Co očekáváme od Vás?
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ideální v oboru ekonomickém nebo všeobecném
- Praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky
- Zkušenosti s vedením obchodních jednání, trestní a ekonomická bezúhonnost
- Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (práce v mezinárodních projektech)
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- Rád/a spolupracujete s kolegy a záleží Vám na týmovém výsledku
- Svůj čas dokážete přizpůsobit aktuálním pracovním potřebám pro splnění úkolu
- Jste samostatný/á, máte koncepční přístup a rád/a se vzděláváte
- Pokročilá znalost práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Vlastníte řidičský průkaz skupiny B a jste aktivní řidič/ka
Co Vám nabídneme?
- Příjemné a moderní pracovní prostředí na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností
- Kolektiv dobrých lidí, kteří spolupracují a rádi pomohou
- Zajímavou a rozmanitou práci
- Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
- 5 týdnů dovolené, až 5 Sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život
- Možnost občasné práce z domova a dotovanou jídelnu v budově
- Bonusovou složku, Cafeterii, , Multisport kartu a výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění
- Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti
- Zázemí pro cyklisty, které podporuje zdravý způsob dojíždění do zaměstnání
Nástup
- Ihned / dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis výhradně přes naši interní platformu pomocí tohoto odkazu: https://careers.allianz.com/job-invite/40456/
Budeme se těšit na Vaši odpověď!
Rádi bychom Vás informovali, že v rámci dalších kroků výběrového řízení pro pozici o kterou se ucházíte, bude pro Vás automaticky vytvořen účet v našem interním systému SuccessFactors společnosti Allianz pojištovna, a.s. Pro vytvoření Vašeho účtu budou zpracovávány pouze ty osobní údaje, které jste nám sdělil/a a které jsou nezbytné pro průběh výběrového procesu. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na naší webové stránce www.allianz.cz, a to v části Ochrana osobních údajů.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Studijní volno
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti