- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme největší pojišťovnou na světě. Držíme pozici 24. nejhodnotnější značky světa a jedničky v pojišťovnictví.
Působíme ve více, než 70 zemích po celém světě a určujeme trendy pojistného trhu, na kterém fungujeme déle, než 125 let.
Jsme Allianz. Stojíme při vás i jako zaměstnavatel. Staňte se součástí přátelského týmu, který dělá velké věci. Nabízíme moderní produkty, kvalitní servis a zakládáme si na vztazích s klienty.
Vaše kariéra v Allianz, napříč různými obory, začíná zde!
Do našeho týmu Oceňování rizik životního pojištění hledáme nového kolegu/kolegyni, který/která bude vyhodnocovat pojistná rizika sjednávaných smluv životního pojištění a pracovat s daty a dokumenty v interních systémech.
Pokud máte zájem stát se součástí dynamického a inovativního pracovního prostředí, kde jsou oceňovány vaše nápady a schopnosti, tak tento inzerát je určen právě vám!
Výhodou:
Plný pracovní úvazek na dobu určitou – zástup za mateřskou / rodičovskou dovolenou s možností další spolupráce i po návratu maminky
Příjemné a moderní pracovní prostředí na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností
Fajn tým, který je přátelský, umí si navzájem poradit, podpořit se, ale i pobavit
Zaškolení a doplnění potřebných vědomostí
Díky této pozici získáte know-how globální pojišťovací jedničky
Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky
5 týdnů dovolené, až 5 Sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život
Možnost občasné práce z domova a dotovanou jídelnu v budově
Bonusovou složku, Cafeterii, Multisport kartu, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění
Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti
Zázemí pro cyklisty, které podporuje zdravý způsob dojíždění do zaměstnání
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis výhradně přes naši interní platformu pomocí tohoto odkazu: https://careers.allianz.com/job-invite/40097/
Budeme se těšit na Vaši odpověď!
Rádi bychom Vás informovali, že v rámci dalších kroků výběrového řízení pro pozici o kterou se ucházíte, bude pro Vás automaticky vytvořen účet v našem interním systému SuccessFactors společnosti Allianz pojištovna, a.s. Pro vytvoření Vašeho účtu budou zpracovávány pouze ty osobní údaje, které jste nám sdělil/a a které jsou nezbytné pro průběh výběrového procesu. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na naší webové stránce www.allianz.cz, a to v části Ochrana osobních údajů.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.