Manažer/manažerka rozvoje do oddělení strategického rozvoje

Olomouc
26.600 – 40.120 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Olomouc hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

výběrové řízení č. 2023/62
na funkci: manažer/manažerka rozvoje do oddělení strategického rozvoje
druh práce: výkon specializovaných činností týkajících se regionálního rozvoje se zaměřením na naplňování aktivit schválených koncepčních dokumentů statutárního města Olomouce v rámci nového programového období EU 2021+ a na koordinaci a administraci významných projektů pro rozvoj města
místo výkonu: Magistrát města Olomouce
platová třída: 12. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu mateřské dovolené, řádné dovolené a rodičovské dovolené
úvazek: poloviční (20 hodin týdně)

Bližší specifikace pracovní činnosti:
spolupráce na významných projektech SMOl popř. městských organizací spočívající v koordinační a administrativní činnosti – zajišťování souhrnných stanovisek, řízení a administrativní zajištění projektových týmů, monitoring dokumentů pro programovací období EU 2021+ na národní (popř. i evropské) úrovni a ve spolupráci s dalšími odbory zajištění přípravy popř. aktualizace nezbytných rozvojových dokumentů, koncepcí a podkladových materiálů pro programovací období EU 2021+ na úrovni města,
sledování aktuálnosti informací o projektových námětech a projektech SMOl a městských organizací uvedených v dlouhodobém investičním plánu a v návrhu střednědobého výhledu rozpočtu SMOl popř. jejich aktualizace, koordinace postupu projednávání projektových námětů městských společností a městem zřizovaných organizací v rámci MMOl, zajišťování stanovisek věcně dotčených odborů MMOl a vydávání souhrnného stanoviska MMOl k těmto námětům,
zajištění souhrnného stanoviska SMOl ke strategickým projektům jiných investorů,
spolupráce s významnými partnerskými subjekty (stakeholdery) podílejícími se na regionálním a hospodářském rozvoji města (mj. Univerzita Palackého v Olomouci, Olomoucký kraj, a další) i na území Olomoucké aglomerace, a to zejména ve vazbě na přípravu a realizaci strategických rozvojových dokumentů a jednotlivých strategických projektů.
2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
Praxe -min. 2 roky ve veřejné správě nebo v podnikatelské sféře (i kombinovaně) výhodou,

  • v oblasti regionálního rozvoje, projektového řízení, evropských strukturálních a investičních fondů, dotačního managementu výhodou,

znalosti a dovednosti

  • znalost v oblasti národní a evropské dotační politiky výhodou,
  • zkušenosti s projektovým řízením výhodou,
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint),
  • schopnost analytického a koncepčního myšlení,
  • organizační schopnosti, schopnost jednat a spolupracovat s lidmi,
  • řidičský průkaz skupiny B,

Výhodou

  • zkušenosti se strategickým plánováním a strategickým řízením,
  • aktivní znalost anglického jazyka,
  • znalost samosprávných činností v rozvojových oblastech města,
  • znalost struktury veřejných subjektů v oblasti regionálního rozvoje na Olomoucku,
  • komunikativní a prezentační dovednosti,
  • zajišťování administrativních činností,
  • ochota se soustavně vzdělávat a učit novým postupům.

3. Nabízíme:

  • možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje,
  • perspektivní pracovní pozici.

4. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 10. července 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Informace o výběrovém řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Aurora Engineering s.r.o. | Aurora Engineering s.r.o. | Bubeneč, Praha Bubeneč, Praha
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. června
DAK Europe s.r.o. | DAK Europe s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. května
ENERGIE-TECH s.r.o. | ENERGIE-TECH s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 9. ledna
ENERGIE-TECH s.r.o. | ENERGIE-TECH s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
YEYE s.r.o. | YEYE s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 22 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
Plzeň - TURISMUS, příspěvková organizace | Plzeň - TURISMUS, příspěvková… | Plzeň Plzeň
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
Anzu Marketing s.r.o. | Anzu Marketing s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 1. února
AIS Automotive Interior Systems Lany s.r.o. | AIS Automotive Interior… | Lány, Kladno Lány, Kladno
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. února
Terefelek s.r.o. | Terefelek s.r.o. | Štětí Štětí
  • od 17 900 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. listopadu
MIMO BOHEMIA, a.s. | MIMO BOHEMIA, a.s. | Český Brod Český Brod
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. prosince
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. prosince
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. prosince
WE|DO CZ s.r.o. | WE|DO CZ s.r.o. | Jirny Jirny
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
První novinová společnost a.s., Správa železnic, státní organizace, Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Proveon, a.s., ARCgroup s.r.o., Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, Modivo Czech, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, SMS finance, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., Česká pošta, s.p., Broker Investment, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Celá ČR, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu určitou zkušenost