Personalista Junior - Olomouc 👨💼👩💼
- Olomouc
- AGENTURA PLUS, spol. s r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Olomouc |
Firma | Statutární město Olomouc |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 26.600 – 40.120 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
výběrové řízení č. 2023/62
na funkci: manažer/manažerka rozvoje do oddělení strategického rozvoje
druh práce: výkon specializovaných činností týkajících se regionálního rozvoje se zaměřením na naplňování aktivit schválených koncepčních dokumentů statutárního města Olomouce v rámci nového programového období EU 2021+ a na koordinaci a administraci významných projektů pro rozvoj města
místo výkonu: Magistrát města Olomouce
platová třída: 12. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu mateřské dovolené, řádné dovolené a rodičovské dovolené
úvazek: poloviční (20 hodin týdně)
Bližší specifikace pracovní činnosti:
spolupráce na významných projektech SMOl popř. městských organizací spočívající v koordinační a administrativní činnosti – zajišťování souhrnných stanovisek, řízení a administrativní zajištění projektových týmů, monitoring dokumentů pro programovací období EU 2021+ na národní (popř. i evropské) úrovni a ve spolupráci s dalšími odbory zajištění přípravy popř. aktualizace nezbytných rozvojových dokumentů, koncepcí a podkladových materiálů pro programovací období EU 2021+ na úrovni města,
sledování aktuálnosti informací o projektových námětech a projektech SMOl a městských organizací uvedených v dlouhodobém investičním plánu a v návrhu střednědobého výhledu rozpočtu SMOl popř. jejich aktualizace, koordinace postupu projednávání projektových námětů městských společností a městem zřizovaných organizací v rámci MMOl, zajišťování stanovisek věcně dotčených odborů MMOl a vydávání souhrnného stanoviska MMOl k těmto námětům,
zajištění souhrnného stanoviska SMOl ke strategickým projektům jiných investorů,
spolupráce s významnými partnerskými subjekty (stakeholdery) podílejícími se na regionálním a hospodářském rozvoji města (mj. Univerzita Palackého v Olomouci, Olomoucký kraj, a další) i na území Olomoucké aglomerace, a to zejména ve vazbě na přípravu a realizaci strategických rozvojových dokumentů a jednotlivých strategických projektů.
2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
Praxe -min. 2 roky ve veřejné správě nebo v podnikatelské sféře (i kombinovaně) výhodou,
4. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 10. července 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Informace o výběrovém řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
Aby tatínkové mohli pomoci po narození miminka s jeho péčí, mají nárok na 14 kalendářních dnů placeného volna, otcovské dovolené. Povíme si, co to je otcovská dovolená, kdo má nárok na otcovskou dovolenou, v jaké výši a kdy se vyplácí.
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.
Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.
Chcete si přivydělat a máte dvě zaměstnání? Můžete mít ke své pracovní smlouvě uzavřenou dohodu u svého stávajícího zaměstnavatele, pokud práce na dohodu bude jiná než ta, kterou děláte na základě pracovní smlouvy. Nebo můžete mít zaměstnavatele dva. Poradíme vám, jak řešit při HPP a DPP daně a nemocenskou.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje