Manažer/manažerka rozvoje do oddělení strategického rozvoje

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Olomouc
Firma Statutární město Olomouc
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice
Hrubá mzda 26.600 – 40.120 Kč

výběrové řízení č. 2023/62
na funkci: manažer/manažerka rozvoje do oddělení strategického rozvoje
druh práce: výkon specializovaných činností týkajících se regionálního rozvoje se zaměřením na naplňování aktivit schválených koncepčních dokumentů statutárního města Olomouce v rámci nového programového období EU 2021+ a na koordinaci a administraci významných projektů pro rozvoj města
místo výkonu: Magistrát města Olomouce
platová třída: 12. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu mateřské dovolené, řádné dovolené a rodičovské dovolené
úvazek: poloviční (20 hodin týdně)

Bližší specifikace pracovní činnosti:
spolupráce na významných projektech SMOl popř. městských organizací spočívající v koordinační a administrativní činnosti – zajišťování souhrnných stanovisek, řízení a administrativní zajištění projektových týmů, monitoring dokumentů pro programovací období EU 2021+ na národní (popř. i evropské) úrovni a ve spolupráci s dalšími odbory zajištění přípravy popř. aktualizace nezbytných rozvojových dokumentů, koncepcí a podkladových materiálů pro programovací období EU 2021+ na úrovni města,
sledování aktuálnosti informací o projektových námětech a projektech SMOl a městských organizací uvedených v dlouhodobém investičním plánu a v návrhu střednědobého výhledu rozpočtu SMOl popř. jejich aktualizace, koordinace postupu projednávání projektových námětů městských společností a městem zřizovaných organizací v rámci MMOl, zajišťování stanovisek věcně dotčených odborů MMOl a vydávání souhrnného stanoviska MMOl k těmto námětům,
zajištění souhrnného stanoviska SMOl ke strategickým projektům jiných investorů,
spolupráce s významnými partnerskými subjekty (stakeholdery) podílejícími se na regionálním a hospodářském rozvoji města (mj. Univerzita Palackého v Olomouci, Olomoucký kraj, a další) i na území Olomoucké aglomerace, a to zejména ve vazbě na přípravu a realizaci strategických rozvojových dokumentů a jednotlivých strategických projektů.
2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
Praxe -min. 2 roky ve veřejné správě nebo v podnikatelské sféře (i kombinovaně) výhodou,

  • v oblasti regionálního rozvoje, projektového řízení, evropských strukturálních a investičních fondů, dotačního managementu výhodou,

znalosti a dovednosti

  • znalost v oblasti národní a evropské dotační politiky výhodou,
  • zkušenosti s projektovým řízením výhodou,
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint),
  • schopnost analytického a koncepčního myšlení,
  • organizační schopnosti, schopnost jednat a spolupracovat s lidmi,
  • řidičský průkaz skupiny B,

Výhodou

  • zkušenosti se strategickým plánováním a strategickým řízením,
  • aktivní znalost anglického jazyka,
  • znalost samosprávných činností v rozvojových oblastech města,
  • znalost struktury veřejných subjektů v oblasti regionálního rozvoje na Olomoucku,
  • komunikativní a prezentační dovednosti,
  • zajišťování administrativních činností,
  • ochota se soustavně vzdělávat a učit novým postupům.

3. Nabízíme:

  • možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje,
  • perspektivní pracovní pozici.

4. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 10. července 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Informace o výběrovém řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Olomouc
  • Old House Capital, a.s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na ubytování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
včerejší
  • Olomouc
  • Martin Podmol
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na vzdělávání
  • ...
Zveřejněno: 29. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Olomouc
  • Waldorfská základní škola a mateřská…
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 29. dubna
  • Olomouc
  • BEA centrum Olomouc s.r.o.
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. dubna
  • Olomouc
  • EnerEdge Inernational Consulting s.r.o.
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 30. ledna
  • Lutín
  • MB TOOL s.r.o.
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. dubna
  • Žižkov, Praha
  • DAK Europe s.r.o.
  • 40 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. května
  • Plzeň
  • ENERGIE-TECH s.r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 9. ledna
  • Plzeň
  • Plzeň - TURISMUS, příspěvková organizace
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
  • Český Brod
  • MIMO BOHEMIA, a.s.
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Služební auto
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif
Zveřejněno: 25. prosince
  • Hradec Králové
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 25. prosince
  • Říčany, Praha-východ
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 25. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AGENTURA PLUS, spol. s r.o., SMS finance, a.s., Old House Capital, a.s., Viktor Sedláček, Jobs Contact Personal, s.r.o., Moravské potravinářské strojírny, a.s., Česká spořitelna, a.s., JANEMI s.r.o., Ollies dorty s.r.o., Proveon, a.s., CLR OPTIK s.r.o., Martin Podmol, Vitacall s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o., Vojenská nemocnice Olomouc, SANITINO s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., ETCIMEX s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., PaMPO, spol. s r.o., LB 2000, s.r.o., Krajský soud v Ostravě, JR stavby CZ, s.r.o., WELLTAX, s.r.o., APION s.r.o., TESCO SW a.s., GHC regio s.r.o., ELMO - SA spol. s r. o., Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace, BEA centrum Olomouc s.r.o., DALTEK GROUP a.s., Statutární město Olomouc, Chropyňská strojírna, a.s., EnerEdge Inernational Consulting s.r.o., ELPREMONT elektromontáže s.r.o., MB TOOL s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Finanční manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Pedagogický asistent / asistentka, Právní specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR, Povel, Olomouc, Bystrovany, Velká Bystřice, Lutín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.

Zjistěte, zda máte nárok na otcovskou dovolenou

Zjistěte, zda máte nárok na otcovskou dovolenou

Aby tatínkové mohli pomoci po narození miminka s jeho péčí, mají nárok na 14 kalendářních dnů placeného volna, otcovské dovolené. Povíme si, co to je otcovská dovolená, kdo má nárok na otcovskou dovolenou, v jaké výši a kdy se vyplácí.

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Chcete si přivydělat a máte dvě zaměstnání? Můžete mít ke své pracovní smlouvě uzavřenou dohodu u svého stávajícího zaměstnavatele, pokud práce na dohodu bude jiná než ta, kterou děláte na základě pracovní smlouvy. Nebo můžete mít zaměstnavatele dva. Poradíme vám, jak řešit při HPP a DPP daně a nemocenskou.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

administrativní administrativní činnost AJ Bor činnost ČR den druh EU fond hledat horní HR investor IT kraj Lom management manažer měření místo možnost nařízení vlády nová nové odbory Office Olomouc OZP partner pec plán plánování plat podnik postup požadavky práce pracovní pracovní činnost pracovní činnosti pracovní poměr praxe rozvoj řízení sledování SOU specifika společnost spolupráce telefon úvazek vydávání výkon vzdělání vzdělávání zkušenosti znalost znalosti administrativní činnosti anglické činnosti díl dokument dovednost dovolené informace investiční jazyk koordinace materiál města městský myšlení na dobu na dobu určitou náležitost národní nařízení oblast oblasti odbor oddělení organizační schopnost organizační schopnosti osobní PC personální poloviční poměr PR právní program projekt projektové projektový předpoklad přípravy region rodičovské rodičovské dovolené rok řidič schopnost schopnosti slané statutár stav strategické strategický třída tým univerzita výběr výběrové řízení zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena