- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

výběrové řízení č. 2023/62
na funkci: manažer/manažerka rozvoje do oddělení strategického rozvoje
druh práce: výkon specializovaných činností týkajících se regionálního rozvoje se zaměřením na naplňování aktivit schválených koncepčních dokumentů statutárního města Olomouce v rámci nového programového období EU 2021+ a na koordinaci a administraci významných projektů pro rozvoj města
místo výkonu: Magistrát města Olomouce
platová třída: 12. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu mateřské dovolené, řádné dovolené a rodičovské dovolené
úvazek: poloviční (20 hodin týdně)
Bližší specifikace pracovní činnosti:
spolupráce na významných projektech SMOl popř. městských organizací spočívající v koordinační a administrativní činnosti – zajišťování souhrnných stanovisek, řízení a administrativní zajištění projektových týmů, monitoring dokumentů pro programovací období EU 2021+ na národní (popř. i evropské) úrovni a ve spolupráci s dalšími odbory zajištění přípravy popř. aktualizace nezbytných rozvojových dokumentů, koncepcí a podkladových materiálů pro programovací období EU 2021+ na úrovni města,
sledování aktuálnosti informací o projektových námětech a projektech SMOl a městských organizací uvedených v dlouhodobém investičním plánu a v návrhu střednědobého výhledu rozpočtu SMOl popř. jejich aktualizace, koordinace postupu projednávání projektových námětů městských společností a městem zřizovaných organizací v rámci MMOl, zajišťování stanovisek věcně dotčených odborů MMOl a vydávání souhrnného stanoviska MMOl k těmto námětům,
zajištění souhrnného stanoviska SMOl ke strategickým projektům jiných investorů,
spolupráce s významnými partnerskými subjekty (stakeholdery) podílejícími se na regionálním a hospodářském rozvoji města (mj. Univerzita Palackého v Olomouci, Olomoucký kraj, a další) i na území Olomoucké aglomerace, a to zejména ve vazbě na přípravu a realizaci strategických rozvojových dokumentů a jednotlivých strategických projektů.
2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
Praxe -min. 2 roky ve veřejné správě nebo v podnikatelské sféře (i kombinovaně) výhodou,
4. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 10. července 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Informace o výběrovém řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?