- 60 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Pro poradensko-konzultační společnost hledáme pro další rozvoj společnosti zajímavé kandidáty / kandidátky na pozice externích obchodníků / obchodnic.
Pracovní pozice je vhodná pro obchodníky s praxí v B2B obchodě (ideálně se službami), samostatným jednáním s klienty, uzavírání obchodních dohod apod.
S ohledem na charakter práce a svěřený region Prahy a Středočeského kraje nezáleží na místě bydliště vybraného kandidáta / kandidátky.
Je v plánu obsadit více pracovních míst, NEHLEDÁME tedy pouze jednoho obchodníka. Je zde případně prostor k dohodě i s existujícím obchodním týmem. Vše dle dohody.
- o vytipování a oslovení potenciálně zajímavých klientů v oblasti působnosti firmy (služby)
- o jednáních s klienty, realizaci osobních schůzek s klienty, poradenství, konzultacích, uzavírání smluv
- o jednoduché administrativě, stručném reportingu
Jde o zaměření na oblast služeb, a tak určitě uvítáme Vaši předchozí praxi v tomto segmentu obchodu.
- min. SOU / SŠ vzdělání - bez omezení oboru
- aktivní praxi s obchodem - ideálně B2B, služby
- slušné a reprezentativní vystupování
- dobré komunikační schopnosti + časovou flexibilitu
- aktivní znalost práce na PC
- aktivní ŘP sk. B + ochotu denně cestovat za klienty
- schopnost rychlé orientace v novinkách a změnách, ochotu učit se
- nástup - dle dohody s vybraným kandidátem, možno ihned
- aktivní spolupráci se zavedenou a rostoucí poradensko-konzultační společností v Praze
- velmi flexibilní pracovní dobu, dynamickou dlouhodobou spolupráci jako OSVČ
- práci v přátelském pracovním týmu, zázemí zkušených odborníků
- smluvní odměnu cca 50 - 100 000 Kč, dle výsledků vlastní práce, s dalším zajímavým potenciálem růstu
- aktivní, 100% „home office“, porady v elektronické formě, vlastní nastavení pracovní doby, možnost samostatně aktivně ovlivnit nabízený produkt, možnost seberealizace
- profesní a odbornou podporu společnosti
- možnost velmi reálného profesního a osobního růstu
- nástup - dle dohody s vybraným kandidátem, možno ihned
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.