O nás
www.tifra.cz
Naše společnost poskytuje korporátním i privátním klientům (expatům) komplexní relokační služby (vyhledání nemovitostí, vyhledání škol/školek, soukromé zdravotní pojištění cizinců, řidičské průkazy, parkovací karty, registrace vozidel, atd.) a provozujeme 24/7 nepřetržitou zdravotní asistenční službu (zdravotní concerige službu provozovanou prostřednictví našeho vlastního call centra).
Náplň práce:
Hledáme kandidátku na pozici konzultantky zdravotní asistenční služby.
Pro klienty zdravotní asistenční služby vyhledáváme zdravotnická zařízení dle jejich individuálních požadavků, vyhledáváme specialisty různorodých lékařských oborů, zajišťujeme doprovody k lékařům, komunikaci se zdravotními pojišťovnami a odbavujeme jiné individuální požadavky našich klientů v oblasti zdravotní péče.
Náplň práce:
- Každodenní komunikace s klienty v RJ/AJ/ČJ
- Odbavování individuálních požadavků klientů v oblasti zdravotní péče (vyhledávání lékařů a zdravotnických zařízení, komunikace s pojišťovnami, atd.)
- Doprovody klientů do zdravotnických zařízení
- Koordinace fungování call centra zdravotní asistenční služby (rozvrh směn, kvalita kontroly, atd.)
Požadujeme:
- rodilou mluvčí ruského jazyka, pokročilou a aktivní znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem plynule). Prosíme kandidáty s průměrnou znalostí angličtiny/češtiny neposílat životopisy, jelikož skutečně potřebujeme pokročilou znalost obou jazyků slovem i písmem.
Kандидаты не владеющие свободно чeшским и английским языками (устно и письменно свободно), не присылайте свои резюме!!!
- dokončené vysokoškolské vzdělání
- zkušenosti práce ve zdravotnictví
- zdravotnické / lékařské vzdělání výhodou
- zkušenosti práce se zahraničními klienty výhodou
- zkušenosti práce v call-centru výhodou
Nabízíme:
- fixní hruby plat v rozmezí od 35.000 - 50.000 Kč (+ bonusy) v závislosti na profilu a zkušenostech kandidátky
- příjemné pracovní prostředí v mezinárodním týmu
- práce s klienty z prestižních mezinárodních společností
- kancelář v centru Prahy
- flexibilita a možnost pracovat z domova