O čem bude vaše práce:
Budete zodpovědný/á za koordinaci pomoci motoristům v případě poruchy či nehody (zajištění servisu, odtahové služby či technické konzultace, zabezpečení náhradní dopravy, ubytování či dalších služeb požadovaných klientem). Budete mít na starosti telefonickou i emailovou komunikaci s klienty a také s našimi smluvními partnery, kteří zajišťují potřebnou pomoc klientům na místě.
Hledáme člověka:
- Který se nebojí telefonovat, je empatický a chce pomáhat lidem v krizových situacích
- Který rád koordinuje činnosti a pro kterého je práce na několika úkolech výzvou a potěšením zároveň
- Který hledá různorodou a náročnou práci
- Pro kterého je práce v týmu samozřejmostí
Co je pro nás důležité:
- Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni (schopnost komunikace v angličtině výhodou)
- Schopnost předávat druhým informace srozumitelně a efektivně
- Chuť neustále se učit a dobře se orientovat v interních postupech a metodikách
- Schopnost pracovat rychle a kvalitně i pod stresem
- Základní PC dovednosti (e-mail, word, internet)
- Dobré organizační dovednosti
- Preciznost při veškeré administrativě související se zpracováním asistenčních případů
- Dlouhodobá spolupráce na plný či zkrácený úvazek
Co můžeme nabídnout:
- Přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu
- Možnost rozvíjet své jazykové dovednosti
- Stabilitu úspěšné mezinárodní značky s 50letou tradicí, celosvětově reprezentovanou 8000 zaměstnanci
- Prestiž jednoho z největších poskytovatelů asistenčních služeb, který je partnerem předních hráčů automobilového trhu
- Flexibilitu – plný či zkrácený úvazek (působíme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
- Pozice je vhodná i jako dlouhodobá brigáda pro studenty či práce pro osoby na rodičovské dovolené
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem. V případě, že Vaše pracovní zkušenosti budou odpovídat našim očekáváním, budeme Vás telefonicky kontaktovat.