- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Společnost TIFRA (použijte odpovědní formulář poskytuje relokační a asistenční služby významným nadnárodním společnostem a jejich zahraničním zaměstnancům z celého světa. Mezi služby společnosti TIFRA patří zejména vyhledávání nemovitostí k pronájmu, vyhledání a asistence se zápisem do školních/předškolních zařízení, vyhledání zdravotnických zařízení a doprovod k lékařům, sjednávání soukromého zdravotního pojištění cizinců, provoz nepřetržité zdravotní asistenční služby, výměny řidičských průkazů, a množství jiných služeb expatům a jejich rodinným příslušníkům v České republice.
• Každodenní komunikace s klienty v ruském, anglickém a českém jazyce (odbavování individuálních požadavků našich stávajících klientů
osobně, po telefonu a emailu).
• Vyhledání nejvhodnějších a individuálních řešení pro naše významné klienty:
o Vyhledání nemovitostí ke krátkodobému a dlouhodobému pronájmu;
o Vyhledání školních a předškolních zařízení a registrace děti k výuce;
o Vyhledávání lékařů a zdravotnických zařízení;
o Doprovody klientů na prohlídky nemovitostí, do škol/školek a do zdravotnických zařízení;
o Zastupování klientů na úřadech (registrace vozidel, výměny řidičských oprávnění, získání parkovacích karet);
o Zajištění mezinárodních stěhovacích služeb;
o Otevírání/uzavírání bankovních účtu a jiné služby dle individuálních požadavků klientů.
• Schopnost práce v kolektivu
• Pozitivní vztah k lidem a novým výzvám
• Komunikace s klienty a kolegy v týmu
• Rodilá/ý mluvčí ruského nebo ukrajinského jazyka
• Pokročilá znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)
• Dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Zkušenosti s prací v call-centru jsou pro nás velkou výhodou
• Zkušenosti s prací ve zdravotnictví jsou pro nás velkou výhodou
• Zaškolení zkušenými kolegy a průběžná zpětná vazba.
• Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu (o velikosti 10 osob).
• Získání zkušeností v oblasti klientského servisu.
• Spolupráce s významnými klienty z celého světa.
• Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy.
• Kancelář v centru Prahy (Opletalova 55, Praha 1).
• Fixní hrubý plat v rozmezí 42.000 - 60.000 Kč v závislosti na profilu a zkušenostech kandidáta.
• Motivační systém finančních bonusů (průběžná zpětná vazba a navazující finanční bonusy za každý odpracovaný měsíc).
• Multisport karta.
• 4 týdnů dovolené.
• Mobilní tarif s neomezeným voláním a daty.
• Kulturní a sportovní firemní akce a team-buildingy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?