- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování informačních a organizačních prací na katedře, systematické sledování činnosti katedry, zajišťování personální agendy katedry, správce katedrového rozpočtu, grantů a doplňkové činnosti katedry, práce s účetním systémem VEMA a se studijním systémem STAG, administrativní podpora pro vedoucí pracovníky projektů, vedení agendy projektů, zpracování podkladů pro monitorovací, průběžné a závěrečné zprávy. POŽADAVKY: SS/VŠ nejlépe ekonomického nebo technického směru, aktivní znalost anglického jazyka a schopnost pracovat s anglickým textem minimálně na úrovni B1 podmínkou, výhodou zkušenost se samostatným vedením administrativy, výhodou orientace v projektové problematice a projektovém účetnictví, nebo zkušenost s prací na projektech EU, základní orientace v legislativě ČR, uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word), řidičský průkaz skupiny B výhodou, organizační schopnosti a samostatnost. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, prac. smlouva – doba určitá 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.1.2022/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: mzd. tř. B5, mzda v návaznosti na odbornou praxi, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu.
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
Přihlášku se strukturovaným životopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 30.11.2021. Volné místo je od 5.11.2021 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?