Obchodně-technický zástupce (A1951)

Liberec
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Popis

Hledáme obchodně a technicky zaměřeného pracovníka do menší společnosti se stabilním postavením na trhu, která působí v oblasti energetiky, vytápění/chlazení, TZB.  Jedná se o velice zajímavou práci v atraktivním oboru zemních tepelných čerpadel, které se stávají a budou standardem blízké budoucnosti. 



  • Zodpovědnost za prodej sortimentu ve svěřeném regionu.
  • Udržování kontaktů a rozvoj spolupráce se stávajícími obchodními partnery a zákazníky.
  • Získávání nových zákazníků a akvizice.
  • Správu a udržování partnerské databáze.
  • Mapování trhu a identifikaci obchodních příležitostí.
  • Spolupráci v rámci obchodního týmu při dosažení osobních i obchodních cílů společnosti.
  • Poskytování poradenství, školení a servisu na produkty naší společnosti.


Požadujeme

  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ideálně TZB nebo stavebního zaměření.
  • Praxi v obchodní činnosti podmínkou.
  • Zkušenost z oblasti prodeje ve stavebnictví a řízením pracovního cyklu výhodou.
  • Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Ochotu cestovat - většina týdne návštěvy zákazníků, 1-2 dny v kanceláři.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti, reprezentativní vystupování.
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost a časovou flexibilitu.
  • Konstruktivní přístup k řešení problémů a pro-zákaznický přístup.

Nabízíme

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce.
  • Samostatnou a zodpovědnou práci ve stabilní silné společnosti s jasnou vizí a firemní strategii.
  • Dlouhodobé perspektivní zaměstnání u lídra ve svém segmentu.
  • Zaškolení a podporu při zapracování.
  • Mobilní telefon, notebook, služební automobil.


Sídlo firmy

DISPONERO s.r.o.
Písnická 765/25
142 00 Praha

IČO: 28868927
Datová schránka: 2any6em
Další informace:
GPS: 50.021957,14.440861,
S-JTSK: -742412.01 -1050421.38, RUIAN: 21853002

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.