- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Charakteristika: vedení komplexní účetní a daňové agendy a výkaznictví v členění na hlavní a doplňkovou, v návaznosti na podrobné členění podle jednotlivých činností a nákladových středisek činnost, vedení kolektivu 13 účetních. Dovednosti: orientace v příslušné účetní a daňové legislativě, a to i v mezinárodním kontextu, znalost anglického jazyka na minimální úrovni B1, uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word). Vzdělání: ukončené VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru a minimální praxe 1 let na obdobné pozici nebo ukončené SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru a minimální praxe 5 let na obdobné pozici.
Prac. poměr: úvazek 100 %, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení. Nástup: 16.5.2022 nebo dle dohody.
Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
K přihlášce do výběrového řízení označené „VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚČTÁREN“ musí být přiloženy tyto listinné dokumenty: motivační dopis, strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, výpis z rejstříku trestů
Přihlášku do výběrového řízení doručte nejpozději do 19.4.2022 poštou nebo e-mailem na uvedené adresy. Výběrové řízení je zveřejněno na webu TUL: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/ostatni-pozice/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?