- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování informačních a organizačních prací na katedře, administrativní podpora členů katedry, systematické sledování činnosti katedry, zajišťování personální agendy katedry, správce katedrového rozpočtu, grantů a doplňkové činnosti katedry, práce s účetním systémem VEMA a se studijním systémem STAG, administrativní podpora pro vedoucí pracovníky projektů, vedení agendy projektů, zpracování podkladů pro monitorovací, průběžné a závěrečné zprávy, komunikace se studenty včetně zahraničních. POŽADAVKY: SS/VŠ nejlépe ekonomického nebo technického směru, aktivní znalost anglického jazyka a schopnost pracovat s anglickým textem minimálně na úrovni B1 podmínkou, výhodou zkušenost se samostatným vedením administrativy, výhodou orientace v projektové problematice a projektovém účetnictví, nebo zkušenost s prací na projektech EU, základní orientace v legislativě ČR, uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word), řidičský průkaz skupiny B výhodou, organizační schopnosti a samostatnost. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, prac. smlouva – doba určitá 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.6.2023/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: mzd. tř. B5, mzda v návaznosti na předchozí odbornou praxi, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době.
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
Přihlášku se strukturovaným životopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 18.5.2023. Volné místo je od 13.4.2023 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.