- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín. Nástup dohodou. Baví Vás administrativa a chcete se stát oporou obchodní společnosti?
Do našeho týmu hledáme schopného a výkonného člověka, který bude odpovědný za podporu obchodního a marketingového týmu:
ASISTENTA/TKU OBCHODU, MARKETINGU A ÚČETNICTVÍ
Láká vás zajímavá a samostatná práce a komunikujete rádi s lidmi? Dokážete se soustředit na více věcí najednou a dotahovat věci do konce? Máte smysl pro detail a vnášíte do práce řád a systém? Je pro Vás důležité vidět za sebou dobré výsledky a spokojené klienty? Máte chuť na sobě pracovat a dále se vzdělávat?
Výsledkem Vaší práce budou: špičkově prezentovaná firma (web, reklamní výstupy, direkt maily) s dobrým jménem v očích zákazníků a veřejnosti. Ušetřený čas kolegů obchodního a marketingového týmu.
Co bude Vaším denním chlebem: realizace marketingových kampaní, vytváření ceníků a podkladů pro marketingové reklamní výstupy, správa webu a databáze zákazníků, průzkumy a zajišťování podkladů pro obchodně technické poradce, pomoc při účetních závěrkách.
K tomu, abyste uspěl/a potřebujete: chuť komunikovat a schopnost orientovat se ve velkém množství dat a informací, komunikativní znalost AJ, ŘP sk. B, znalost základů podvojného účetnictví výhodou.
Vaší výhodou může být praktická zkušenost z oblasti administrativy, není to však rozhodující – důležité jsou Vaše schopnosti.
Co u nás můžete očekávat: úvodní zaškolení a podporu ze strany spolupracovníků, HPP s fixní + pohyblivou složkou mzdy dle výsledků, možnost home office a pružná pracovní doba. Při dobrých výsledcích možný posun na samostatnější práci v obchodě a marketingu. Stravenky, školení.
Oslovila Vás tato nabídka? Pokud ano, zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email:
Vyhodnocení životopisů bude probíhat v prvním pracovním týdnu měsíce února 2020.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?