- Plný úvazek
Hledáme ambiciózní, pracovité lidi, kteří rádi dosahují svých cílů a chtějí se v životě posunout dál.
Pokud jsi cílevědomí a vytrvalý, hledáme právě tebe. Zbytek tě naučíme my!
Co tě u nás čeká?
- vedení běžné administrativy související s přidělenou agendou
- budování a další rozvíjení velmi dobrých vztahů se zákazníky firmy
- osobní jednání s klienty v sídle firmy (telefonické, emailové, osobní)
- support klientských požadavků, registrace zákazníků
- úzká spolupráce se zkušenějšími kolegy
- aktivní růst v rámci společnosti – účast na školení, zkouškách, zahraničních stážích
- specifikace klientových potřeb
Co očekáváme?
- dokončené SŠ vzdělání
- samostatnost, spolehlivost
- uživatelskou znalost práce na PC – velmi lehká administrativní činnost
- dochvilnost a aktivní přístup k práci
- cizí jazyk výhodou – ne podmínkou!
- trestní bezúhonnost
- komunikativní a cílevědomou osobu
- příjemné vystupování
Co můžeme nabídnout?
- fixní plat 25000 Kč + neomezená provizní složka
- školení a vzdělávání v rámci pracovní doby
- volné víkendy i svátky
- práci v příjemném a pohodovém pracovním týmu
- pobočku mezinárodní stabilní společnosti v Praze
- velmi moderní a atraktivní pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- možnost výrazného osobního a profesního rozvoje – pozici s kariérním růstem
Nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem