- Plný úvazek
Náplní práce bude zejména:
- kompletní administrativní servis ředitelky (včetně přípravy kávy :-))
- psaní textů pro tiskové zprávy a další využití v PR a komunikaci
- plnění webových a facebookových stránek
- zpracování přehledů a tabulek dle potřeby
- komunikace s partnery, dodavateli a klienty společnosti
- vedení agendy diáře a schůzek
- zpracování obchodních nabídek a kalkulací
- spolupráce na obchodních a marketinkových projektech
- pomoc při organizaci akcí a eventů
- rozesílání nabídek a newsletterů
- udržování a doplňování fotobanky, textobanky a archivu společnosti
- administrace vnitřních informačních systému společnosti
Ideální kandidát/ka by měl:
- mít vzdělání ekonomického směru (případně informatika, mediální komunikace nebo cestovní ruch)
- příjemné vystupování a vzhled
- estetické cítění
- pokročilou znalost práce ve všech programech MS Office, zejména Excel a Powerpoint (programy na práci s fotografiemi jsou velkou výhodou)
- schopnost administrovat informační systémy (uživatelé, přístupová práva, číselníky atd.)
- vyjadřovací schopnosti v osobní i písemném komunikaci (lidově řečeno literární střevo)
- kladný vztah k historii, literatuře a kulturním hodnotám
Nástup od 1.3.2020.