- Plný úvazek

První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po – Pá: od 8hod – do 15 hod.)
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Jsme rodinná firma s 30letou tradicí. Jsme tým lidí všech věkových kategorií, kteří svoji práci dělají na plno a chtějí se každý den posouvat kupředu. Jsme NÁBYTEK MIKULÍK.
Máš organizovaný přístup k práci, schopnost efektivně řešit úkoly a zároveň jsi týmový hráč? Pak hledáme právě tebe do našeho týmu ASISTENTA/ASISTENTKU OBCHODU A MARKETINGU.
Rádi dáme příležitost absolventům, kteří mají touhu vstoupit do světa pracovního života a rozvíjet své dovednosti v naší společnosti. Tato pozice je skvělým způsobem, jak začít svou profesionální kariéru v prostředí, které podporuje růst a učení.
Tvou náplní práce bude:
oadministrativní práce a obchodní korespondence
ozajištění letákových kampaní a propagačních materiálů
opravá ruka k naší obchoďačce
ospolupráce na organizaci obchodních akcí
ozástup na velkoobchodní fakturaci
Jaký bys měl být?
okomunikativní, příjemný na dodavatele a obchodní partnery v telefonické, psané i osobní rovině
os dobrými znalostmi s MS Office, Google Workspace
omít organizační schopnosti, spolehlivý a efektivní
oznalost práce v účetním programu POHODA výhodou
oochotný se učit novým věcem
oaktivní řidič – čekají tě cesty po okolí
Co můžeme nabídnout?
oodpovídající mzdové ohodnocení
ostravenkový paušál
ofiremní benefity a firemní akce
ozaškolení a profesní rozvoj
opřátelský kolektiv
ozázemí stabilní rodinné firmy
Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice.
Termín nástupu: dle dohody, možný ihned.
Práce na HPP, plný úvazek.
Pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?