- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracoviště Kyjov. Stanete se jedním z klíčových zaměstnanců firmy, které se umístila na prvním místě 19. ročníku Exportní ceny. Povedete tři kvalitáře, budete zajišťovat a organizovat procesy systému řízení kvality s praktickým dopadem do výroby, kde se používají obráběcí CNC centra (soustruhy, frézky). Pakliže budete mít zkušenosti s 3D měřením, či budete mít zájem se v této oblasti rozvíjet, tím lépe.Nápolň práce: zajišťování požadované kvalitativní úrovně vstupů, procesů a výstupů a organizace komplexního systému řízení jakosti, stanovování způsobů hodnocení a třídění jakosti a přejímacích podmínek, podílení se na budování, udržování a rozvoji systému kvality dle norem ISO a standardů, spolupráce při tvorbě interních směrnic a norem kvality, kontrola jejich dodržování, spolupráce při tvorbě kapacitního plánu výroby, zejména v oblasti kontroly, zpracovávání postupů kontroly, kontrolních plánů a zkoušek dle stanovených postupů, požadavků zákazníka či instrukcí nadřízeného pracovníka, vypracování příslušených zpráv, kontrolních protokolů, prohlášení o shodě, vedení evidence zákaznických požadavků na kontrolu, jednání se zákazníky o těchto požadavcích, evidence a spolupráce na řešení zákazníckých reklamací, organizace zjišťování příčin snížené kvality, navrhování a realizace opatření k nápravě, spolupráce při prosazování samokontroly v dílně a vysvětlování tohoto pojmu, spolupráce na interních i zákaznických auditech systému řízení jakosti, navrhování způsobů dosahování předpokládané úrovně jakosti, zpracování prognóz a programů zvyšování jakosti. Požadujeme: VŠ nebo SŠ vzdělání nejlépe technického směru, znalost postupů a metod řízení kvality v oblasti kovoobrábění, praxi v řízení a vedení zaměstnanců velkou výhodou, znalost strojírenské technické dokumentace, dovednosst práce s PC a MS Office (znalost systému Helios výhodou), znalost AJ výhodou, aktivní, samostatnou, flexibilní osobnost, komunikační dovednosti, ŘP sk. B. Výhody: fixní měsíční mzdu do 35 000,– Kč dle zkušeností a znalostí, individuální přístup k Vaší práci a podporu vedení, nejmodernější technologie kovoobrábění, příspěvek na stravování, zcela určitě odborný rozvoj a školení, pružnou pracovní dobu, mobil a notebook je samozřejmostí, další firemní benefity a akce. Kontakt na tel. 604 209 975 nebo na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?