- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště Kyjov. Stanete se jedním z klíčových zaměstnanců firmy, které se umístila na prvním místě 19. ročníku Exportní ceny. Povedete tři kvalitáře, budete zajišťovat a organizovat procesy systému řízení kvality s praktickým dopadem do výroby, kde se používají obráběcí CNC centra (soustruhy, frézky). Pakliže budete mít zkušenosti s 3D měřením, či budete mít zájem se v této oblasti rozvíjet, tím lépe.Nápolň práce: zajišťování požadované kvalitativní úrovně vstupů, procesů a výstupů a organizace komplexního systému řízení jakosti, stanovování způsobů hodnocení a třídění jakosti a přejímacích podmínek, podílení se na budování, udržování a rozvoji systému kvality dle norem ISO a standardů, spolupráce při tvorbě interních směrnic a norem kvality, kontrola jejich dodržování, spolupráce při tvorbě kapacitního plánu výroby, zejména v oblasti kontroly, zpracovávání postupů kontroly, kontrolních plánů a zkoušek dle stanovených postupů, požadavků zákazníka či instrukcí nadřízeného pracovníka, vypracování příslušených zpráv, kontrolních protokolů, prohlášení o shodě, vedení evidence zákaznických požadavků na kontrolu, jednání se zákazníky o těchto požadavcích, evidence a spolupráce na řešení zákazníckých reklamací, organizace zjišťování příčin snížené kvality, navrhování a realizace opatření k nápravě, spolupráce při prosazování samokontroly v dílně a vysvětlování tohoto pojmu, spolupráce na interních i zákaznických auditech systému řízení jakosti, navrhování způsobů dosahování předpokládané úrovně jakosti, zpracování prognóz a programů zvyšování jakosti. Požadujeme: VŠ nebo SŠ vzdělání nejlépe technického směru, znalost postupů a metod řízení kvality v oblasti kovoobrábění, praxi v řízení a vedení zaměstnanců velkou výhodou, znalost strojírenské technické dokumentace, dovednosst práce s PC a MS Office (znalost systému Helios výhodou), znalost AJ výhodou, aktivní, samostatnou, flexibilní osobnost, komunikační dovednosti, ŘP sk. B. Výhody: fixní měsíční mzdu do 35 000,– Kč dle zkušeností a znalostí, individuální přístup k Vaší práci a podporu vedení, nejmodernější technologie kovoobrábění, příspěvek na stravování, zcela určitě odborný rozvoj a školení, pružnou pracovní dobu, mobil a notebook je samozřejmostí, další firemní benefity a akce. Kontakt na tel. 604 209 975 nebo na mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.