- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

VŠ vzdělání, min. 5 let praxe v řízení kvality a vedení týmu inženýrů kvality, metrologů, obsluhy 3D měření a kontrolorů v průmyslové výrobě, prokazatelné zkušenosti se zaváděním a re/certifikováním ISO 9001:2015 a AS9100, zkušenost ze slévárenského provozu, AJ nebo NJ minimálně na úrovni plného porozumění cizojazyčné zákaznické dokumentace, znalost strukturního řešení problémů, principů štíhlé výroby a trvalého zlepšování, znalost tvorby a použití kontrolních plánů, checklistů, PPAP, APQP pro aerospace/defence, zkušenost s MS NaVision/Business Central výhodou, vizualizace procesů, výsledků a plánů auditů, zajištění provádění namátkové interní kontroly kvality přímo na pracovištích, důsledné odstraňování příčin – strukturovaná, adresná nápravná opatření, sledování a vyhodnocování nákladů na nekvalitu, opravy a vícepráce, definice plánů/cílů/ minimálních hranic ve všech reportech a hodnoceních kvality, vedení teamu pro implementaci procesů kvality do nového ERP, zpracování procesních map, týdenní reporting, zaměstnání v dlouhodobě prosperující společnosti skupiny OMNIPOL, finanční ohodnocení respektující schopnosti a dovednosti, odborný rozvoj a vzdělávání, příjemné prac. prostředí, věrnostní odměny a benefitní program, odměny za doporučení nového spolupracovníka, 5 týdnů dovolené, možnost stravování v areálu s příspěvkem zaměstnavatele, firemní školka, příměstské tábory pro děti zaměstnanců, zvýhodněný mobilní tarif, prac. poměr na 2 roky s možností prodloužení, kontakt telefonicky nebo e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?