- Plný úvazek
SŠ/VŠ vzdělání, praxe minimálně 3 roky v ekonomickém/účetním oboru na samostatné pozici, jednosměnný provoz, zkrácený úvazek 20 hod./týdně, nástup IHNED, mzda 15 000 – 20 000 Kč.
Požadavky: pokročilá znalost MS Office – zejména MS Excel (importy, statistiky, metodika), schopnost týmové spolupráce, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, pečlivost, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem,
znalost Pohody výhodou, výborná znalost Excelu, logické myšlení, schopnost práce pod stresem, důslednost, pečlivost, spolehlivost, bezúhonnost.
Náplní práce je vedení podvojného účetnictví v následujícím rozsahu:
- Kontrola prvotních účetních dokladů agendy tuzemských / zahraničních faktur přijatých a jejich zaúčtování
- Kontrola výdajových a příjmových pokladních dokladů a jejich zaúčtování
- Vedení pokladen
- Zpracování plateb kartou
- Párování bankovních účtů (USD, EUR, CZK, PAYPAL)
- Zaúčtování prvotních účetních dokladů
- Kontrola zaúčtování a zpracování evidence pro účely DPH a agendy zahraničních faktur přijatých
- Zaúčtování výroby a agendy skladových pohybů
- Kontrola měsíční inventury a její zaúčtování (měsíčně)
- Vypracování měsíčního přiznání k dani z přidané hodnoty
- Vypracování měsíčního souhrnného hlášení
- Měsíční zpracování výsledků hospodaření a reporting v rozsahu rozvaha / výsledovka / (měsíčně) /
- Kontrola skladového hospodářství (měsíčně)
- Vedení / evidence investičního majetku, karet a odpisů
- Součinnost při administrativní činností v souvislosti s účetní, daňovou a mzdovou problematikou (např. Interní směrnice, pracovní smlouvy, apod.)
- Analýzy a porovnání skutečných výrobních nákladů
- Analýza ziskovosti jednotlivých výrobků
- Monitorování závazků a pohledávek
- Znalost POHODY velkou výhodou
Příprava podkladů a zodpovědnost za průběh účetního a daňového auditu
Výhody: měsíční osobní ohodnocení závislé na výsledku
KO: Petra Fabianska, zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes



