- Plný úvazek

z: 07.11.2023 Místo vhodné i pro OZZ.
Výběrové řízení č.13/2023 na pozici vedoucí finančního odboru Města Fulnek.
Vyhlášení výběrového řízení včetně tiskopisů pro přihlášení, je zveřejněno na webových stránkách města Fulnek na adrese:
http://www.fulnek.cz/
http://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=19626
Doporučujeme řádné prostudování zveřejněného výběrového řízení.
rozpočtu města, sestavení rozpočtu města, zpracování rozpočtových opatření, kontrola
plnění rozpočtu, zpracování závěrečného účtu města, zpracování podkladů pro
schvalování účetní závěrky města, kontrola finančního hospodaření příspěvkových
organizací zřízených městem, financování hospodaření města,
vztahu k činnosti obcí a to zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
předpisů, vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č.
563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o
rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č.
320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve
znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění
pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
a dalších právních předpisů v oblasti ekonomické a daňové správy,
města a obce, orientace v zákoně č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů a v zákoně č.
235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, obojí ve znění pozdějších předpisů, orientace v
účetních výkazech: rozvaha, výkaz zisků a ztráty, orientace v právních předpisech
týkajících se činnosti obchodních společností,
Přihláška musí být doručena nejpozději do 20.11.2023 a to: prostřednictvím doručovacích
služeb na adresu Městský úřad Fulnek, k rukám tajemníka, nám. Komenského 12,
742 45 Fulnek nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Fulnek či prostřednictvím datové schránky.
Podání písemné přihlášky musí být v uzavřené obálce označené názvem „Výběrové
řízení – VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODBORU – NEOTVÍRAT“ s uvedením adresy
odesílatele (uchazeče).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně výběrové řízení zrušit,
kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Bližší informace: Ing. René Veřmiřovský, MBA, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?