- 46 314 Kč
- Plný úvazek

Tajemnice Městského úřadu Němčice nad Hanou vyhlašuje výběrové řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění na obsazení funkce VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODBORU MĚSTSKÉHO ÚŘADU NĚMČICE NAD HANOU
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří:
1. Splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka, ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
2. Předloží tyto doklady:
Vyšší odborné vzdělání se zaměřením na ekonomii a účetnictví
Středoškolské vzdělání s minimálně 3letou praxí rozpočtování
Součástí výběrového řízení budou osobní pohovory s uchazeči, kteří předložili úplné přihlášky včetně příloh.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek.
Přihlášku s přílohami doručte v zalepené obálce nejpozději do 28.2.2022 do 16:00 hodin, buď osobně na podatelnu Městského úřadu, Palackého nám. 3, Němčice nad Hanou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Němčice nad Hanou
Ing. Ivana Korvasová, tajemnice městského úřadu
Palackého nám. 3
798 27 Němčice nad Hanou
Uzavřenou obálku zřetelně označte heslem „Výběrové řízení – vedoucí FO“.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Korvasová, tel. zobrazit tel. číslo , mobilní tel. zobrazit tel. číslo .
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků v platném znění. Poskytnuté materiály obsahující osobní údaje budou po skončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?