- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Tajemnice Městského úřadu Němčice nad Hanou vyhlašuje výběrové řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění na obsazení funkce VEDOUCÍ FINANČNÍHO ODBORU MĚSTSKÉHO ÚŘADU NĚMČICE NAD HANOU
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří:
1. Splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka, ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
2. Předloží tyto doklady:
Vyšší odborné vzdělání se zaměřením na ekonomii a účetnictví
Středoškolské vzdělání s minimálně 3letou praxí rozpočtování
Součástí výběrového řízení budou osobní pohovory s uchazeči, kteří předložili úplné přihlášky včetně příloh.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek.
Přihlášku s přílohami doručte v zalepené obálce nejpozději do 28.2.2022 do 16:00 hodin, buď osobně na podatelnu Městského úřadu, Palackého nám. 3, Němčice nad Hanou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Němčice nad Hanou
Ing. Ivana Korvasová, tajemnice městského úřadu
Palackého nám. 3
798 27 Němčice nad Hanou
Uzavřenou obálku zřetelně označte heslem „Výběrové řízení – vedoucí FO“.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Korvasová, tel. zobrazit tel. číslo , mobilní tel. zobrazit tel. číslo .
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků v platném znění. Poskytnuté materiály obsahující osobní údaje budou po skončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.