O nás

Město Kopidlno má 2200 obyvatel. Městský úřad je pověřeným obecním řadem, má 13 úředníků. Město má 2 organizační složky a jednu příspěvkovou organizaci (školu).

Výběrové řízení je podle zákona č.  312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Přihláška musí obsahovat údaje o uchazeči: jméno, příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu; telefonní číslo, e-mailová adresa; datum a podpis. K přihlášce musí být přiloženy doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; čestné prohlášení a originál nebo ověřenou kopii lustračního osvědčení (nevztahuje se na osoby narozené po 1.12.1971).

Přihláška musí být ve lhůtě do 3. 3. 2023 doručena na adresu: Městský úřad Kopidlno, nám. Hilmarovo 13, 507 32 Kopidlno.

Uchazeči, kteří předloží úplné přihlášky, budou pozváni k  osobnímu   pohovoru,   jehož   termín   bude   sdělen   telefonicky nebo e-mailem.   

Informace jsou zveřejněny na www.kopidlno.cz.

Náplň práce:

  • vedení finančního odboru (3 podřízení)
  • správa rozpočtu města a příprava rozpočtového výhledu
  • vypracovávání vnitřních směrnic pro oblast účetnictví a rozpočtu
  • kontrola účetnictví organizačních složek a příspěvkové organizace
  • kontrola návrhů obchodních a občanskoprávních smluv z finančního pohledu
  • příprava podkladů pro žádosti o dotace a úvěry
  • evidence související s přijatými dotacemi a komunikace   s poskytovateli a administrátory dotací
  • styk s peněžními ústavy
  • spolupráce s finančním výborem a příprava podkladů pro orgány samosprávy
  • evidence majetku a inventarizace
  • pojištění majetku, odpovědnosti aj.

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru; za určitých okolností minimálně střední vzdělání ekonomického směru  s maturitní zkouškou
  • samostatnost, odpovědný přístup k plnění úkolů, vysoké pracovní nasazení
  • organizační a řídící schopnosti 
  • znalost problematiky hospodaření územně samosprávných celků (v oblasti účetnictví, rozpočtu, daní apod.)
  • praxe v oboru ve veřejné správě výhodou (ne podmínkou)
  • zvláštní odborná způsobilost výhodou (ne podmínkou)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Platová třída 11 (pl. stupeň dle doby praxe) + příplatek za vedení + osobní příplatek (celkem 30.480 – 55.000 Kč) + odměny za splnění mimořádných úkolů.
  • Plnění ze sociálního fondu: příspěvek na stravování cca 1.500 Kč/měs., příspěvek na penzijní pojištění či doplňkové penzijní spoření 1.500 Kč/měs., poukaz na vitamíny a doplňky stravy, dary při životních výročích aj.
  • Možnost bezplatného využívání sportovní haly včetně posilovny.
  • Dovolená 5 týdnů.
  • Zdravotní volno 3 dny/rok.
  • Možnost práce z domova, zejména  při vzdělávání.
  • Vzdělávání podle zákona o úřednících (zpravidla 6 dnů ročně; vstupní, průběžné, vzdělávání vedoucích, příp. příprava na zkoušky zvláštní způsobilosti).  
  • Pružná pracovní doba; základní pracovní doba: pondělí a středa 7:00 – 12:00  a 12:30 – 17:00; úterý a čtvrtek 7:00 – 12:00  a 12:30 – 13:30; pátek 7:00 – 12:00 h a volitelná část pracovní doby je denně od 6:00 do 7:00 hod. a po skončení základní pracovní doby do 18:00 hodin.
  • Město Kopidlno je dobře dostupné hromadnou dopravou (vlaky i autobusy). Parkování  pro auta je bezplatné blízko u úřadu. U úřadu je bezpečné místo pro jízdní kola.  
  • Pracovní poměr podle zákona o úřednících územních samosprávných celků, na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců. Nástup možný ihned.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
dnešní
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Hradec Králové, centrum Hradec Králové, centrum
  • Plný úvazek
včerejší
Mosolf Automobillogistik s.r.o. | Mosolf Automobillogistik s.r… | Dobrovice Dobrovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace | Správa nemovitostí Hradec… | Pražské Předměstí, Hradec Králové Pražské Předměstí, Hradec…
  • 33 280 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Montáže Brož s.r.o. | Montáže Brož s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
Grau, Kovandová & Partners s.r.o. | Grau, Kovandová & Partners s… | Kolín Kolín
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 10. října
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
Red Rider s.r.o. | Red Rider s.r.o. | Liberec Liberec
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
Město Rokytnice v Orlických horách | Město Rokytnice v Orlických… | Rokytnice v Orlických horách Rokytnice v Orlických horách
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
Restaurace a penzion U Sapíků, s.r.o. | Restaurace a penzion U Sapíků… | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. února
Arridere s.r.o. | Arridere s.r.o. | Harrachov Harrachov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. března
ČPP Transgas, s.p. | ČPP Transgas, s.p. | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 16. března
Jan Vepřek | Jan Vepřek | Brno Brno
  • 33 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. března
PASSERINVEST GROUP, a.s. | PASSERINVEST GROUP, a.s. | Michle, Praha Michle, Praha
  • 28 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. března
Qalqam s.r.o. | Qalqam s.r.o. | Karlín, Praha Karlín, Praha
  • 10 000 – 15 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 9. března
Fintherm a.s. | Fintherm a.s. | Třeboradice, Praha Třeboradice, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. března
LOGPRO s. r. o. | LOGPRO s. r. o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. března
Faiveley Transport Plzeň s.r.o. | Faiveley Transport Plzeň s.r… | Přehýšov Přehýšov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. března
Faiveley Transport Plzeň s.r.o. | Faiveley Transport Plzeň s.r… | Přehýšov Přehýšov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. března
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Zlín Zlín
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 16. března
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Pohořelice, Brno-venkov Pohořelice, Brno-venkov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro seniory
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 16. března
Bellevue Hotel Services, s.r.o. | Bellevue Hotel Services, s.r… | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 16. března
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro seniory
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 23. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Broker Investment, s.r.o., ARCgroup s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Proveon, a.s., Louda Auto a.s., POWER, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Modivo Czech, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, CRI ameba.eu, s.r.o., Česká pošta, s.p., Autoslužby HK s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Mosolf Automobillogistik s.r.o., První novinová společnost a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Partners Financial Services, a.s., IZOMAT stavebniny s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ProJobEU s.r.o., VKUS-BUSTAN s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., NEW YORKER CZ, s.r.o., DISPONERO s.r.o., Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace, Alerta s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Delirest services s.r.o., Go Digital! a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., INDUCTLINE machines s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Montáže Brož s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., HOFMANN WIZARD s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Návrat, o.p.s., MAXIN'S People Czech, s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., Grau, Kovandová & Partners s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., TESCOMA s.r.o., TECMAPLAST CZ, s.r.o., FOXCONN CZ s.r.o., B R U K O V , spol. s r.o., G & P Quality Management s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., fischer EAST center s.r.o., VAŠE SLUNCE a.s., JCOS s.r.o., Jan Holínka, Crocodille ČR, spol. s r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Lázně Bělohrad a.s., Red Rider s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Technik / technička dopravy, Vedoucí poštovního provozu, Vedoucí silniční dopravy, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Obsluha lidí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Mechanik / Mechanička, Obsluha strojů, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Kolín, Hradec Králové, Celá ČR, Pardubice, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec, Mladá Boleslav, Nový Bydžov, Turnov, Liberec, Zelené Předměstí, Pardubice, Hradec Králové, centrum, Hořice, okres Jičín, Jablonec nad Nisou, Bříza, Všestary, okres Hradec Králové, Dobrovice, Jičín, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Šestajovice, okres Praha-východ, Dvůr Králové nad Labem, Úvaly, Kostelec nad Černými lesy, Čáslav, Pražské Předměstí, Hradec Králové, Pardubice-Staré Město, Pardubice, Věkoše, Hradec Králové, Přelouč, Kolín IV, Kolín, Poděbrady, Vrchlabí, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav, Kněžnice, Karlov, Kutná Hora, Smiřice, Mnichovo Hradiště, Jirny, Nová Paka, Žiželice, okres Kolín, Lázně Bělohrad

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT