- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis pracovní činnosti:
Řízení činností a procesů na finančním odboru, příprava rozpočtu města, zabezpečení hospodaření
města dle zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Místo výkonu práce: Horažďovice
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: dohodou po ukončení výběrového řízení
Platové podmínky: 11. platová třída (odměňování se řídí podle zák. č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. a NV č. 222/2010 Sb. vše v platném znění). +další příplatky a osobní ohodnocení
Zákonné předpoklady:
jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo
občanského průkazu, datum a podpis uchazeče
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 „o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů“ (GDPR) formulář je možné získat na:
https://www.mesto-horazdovice.cz/muhd/user/Zamestnani/SouhlasSeZpracovanimOU.rtf
Přihlášky do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek : do 05.07.2021 (doručeno poštou nebo do podatelny MěÚ) na adresu:
MěÚ Horažďovice
k rukám tajemníka Mgr. Ing. Pavla Vondryse
Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice.
Obálku označte heslem: „VŘ – vedoucí FO – neotvírat
Bližší informace poskytne Mgr. Ing. Pavel Vondrys, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?