- 31 570 – 37 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Bakov nad Jizerou je územní samosprávný celek. Jeho postavení je upraveno Ústavou České republiky a zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení). Městský úřad zajišťuje činnost v oblastech samostatné a přenesené působnosti. Jeho činnost je stanovena § 109-111 zák.č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení).
V oblasti samostatné působnosti plní úkoly, které mu uložilo zastupitelstvo města nebo rada města, pomáhá výborům a komisím v jejich činnosti. Dále rozhoduje v případech stanovených zákonem o obcích a dalšími zákony.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, jejíž vzor k vyplnění je ke stažení na webu města ww.bakovnj.cz – Městský úřad – Pracovní nabídky města Bakov n. J. (pracovník MěÚ) a která musí obsahovat tyto náležitosti
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku s přílohami včetně telefonického kontaktu doručte do 14.8.2023 do 17:00 hodin, osobně na podatelnu Městského úřadu Bakov nad Jizerou, Mírové nám. 208, nebo poštou na adresu: Městský úřad Bakov nad Jizerou, Mírové náměstí 208, 294 01 Bakov nad Jizerou
Uzavřenou obálku označte heslem „Výběrové řízení č. 07/2023 - neotvírat“.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání jsou uvedeny na webu města www.bakovnj.cz – Samospráva – Ochrana osobních údajů a uchazeč potvrzuje seznámení s nimi na přihlášce do výběrového řízení.
Město Bakov nad Jizerou si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez udání důvodů kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?