- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce (adresa): Odlehčovací služba Domácího hospice sv. Zdislavy Třebíč, Gen. Sochora 705/3
Posláním Charitní pečovatelské služby Třebíč je poskytnout pomoc a podporu dospělým osobám a seniorům se sníženou soběstačností. Služba pomáhá při sebeobsluze, s péčí o domácnost a při kontaktu se společenským prostředím, aby tito lidé mohli žít ve svém domácím prostředí. Služba je poskytována v Třebíči, Hrotovicích, Krahulově, Náměšti n. O. a v okolí těchto obcí do 20 km.
Nástup dle dohody.
Přijímací řízení bude probíhat průběžně po dobu zveřejnění inzerátu formou ústního pohovoru.
Svůj stručný profesní životopis zasílejte průběžně bez časového omezení po dobu zveřejnění inzerátu na e-mail: e-mail přes .
Kontaktní: Ing. Šárka Hotová, HR manažer, tel.: zobrazit tel. číslo
Kontaktní osoba ohledně činnosti služby a bližších informací k pozici: Mgr. Helena Pavelková, koordinátorka služby, tel.: zobrazit tel. číslo ,
Více informací o činnosti Charitní pečovatelské služby Třebíč: www.trebic.charita.cz
Videa ke zhlédnutí po zadání hesla „Oblastní charita Třebíč“ nebo „Charita Třebíč“ na kanálu www.youtube.cz www.dchb.charita.cz
__________________________________
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Diecézní charita Brno, IČO: 44990260, třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno, Černá Pole, jakožto správce, zpracovávat prostřednictvím Oblastní charity Třebíč Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Odpovědí na naši nabídku volného místa poskytujete správci své osobní údaje za účelem realizace výběrového řízení, nejdéle po dobu jednoho roku od převzetí životopisu.
Podrobněji viz https://trebic.charita.cz/kariera/volna-mista/gdpr/
Zaměstnanecké výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené, profesní a osobnostní rozvoj – vzdělávání, supervize, zvýhodněné ceny volání pro zaměstnance a jeho rodinu, teambuilding,

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.