- 28 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
Odbor správy majetku v oblasti správy nemovitého majetku Krajského ředitelství policie kraje Vysočina
a) koordinuje a usměrňuje přípravu a realizaci stavebních investic a rekonstrukcí v rámci ředitelství,
b) odpovídá za uzavírání smluv ve vztahu k nájemcům a podnájemcům a správu těchto smluv zejména z hlediska jejich dodržování nájemci a podnájemci,
c) odpovídá za kompletní evidenci nemovitostí v rámci ředitelství a zajišťuje jejich inventarizaci,
d) odpovídá za sestavení plánu investiční výstavby, včetně vypracování investičních záměrů,
e) odpovídá za řádnou stavební přípravu a následnou realizaci dodavatelsky prováděných prací charakteru oprav a investic,
f) odpovídá za dodržování právního předpisu (Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) v přípravě a realizaci stavebních akcí, odpovídá za dodržování podmínek čerpání systémových a individuálních dotací,
g) předkládá návrhy na rozhodnutí o nepotřebnosti majetku a návrhy na získání nemovitostí,
h) sestavuje a předkládá plán stavebních investic,
i) zpracovává návrh na přerozdělení finančních prostředků,
j) koordinuje činnosti na úseku ekologie a vodohospodářství,
k) zabezpečuje výkon činností na úseku energetiky a sjednávání dodávek médií,
l) zpracovává podklady pro účtování za stavební investice, energie, odpady, nájmy a související služby (fakturace, převody majetku),
m) připravuje a zpracovává podklady pro zadávání veřejných zakázek v oblasti stavebních investic, energií, ekologie, nájmů, pronájmů a souvisejících služeb,
n) spolupracuje s odborem rozpočtu a účetnictví zejména při sestavování návrhu a rozpisu rozpočtu; podle jeho požadavků zpracovává dílčí podklady pro státní závěrečný účet a pro sestavování aktuálního oběhu účetních dokladů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?