HR specialista v oddělení náboru (m/ž)

Stodůlky, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 31. 10. 2025
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy. 

Pracovní náplň

Jak bude vypadat váš den?

  • budete spolupracovat na mezinárodních a národních projektech v oblasti náboru a podílet se na jejich implementaci v rámci společnosti v ČR 
  • povedete metodickou správu externích portálů práce (jobs.cz, jenprace.cz aj.) a budete komunikovat s jejich zástupci 
  • budete zastřešovat a spravovat agendu agenturního zaměstnávání 
  • čeká vás realizace náboru pozic pro centrálu společnosti ve spolupráci s hiring manažery 
  • budete se účastnit pracovních veletrhů, HR akcí a workshopů 
  • budete zastupovat key usera pro náborový systém SAP SuccessFactors Recruiting  při jeho nepřítomnosti (ticketing požadavků a závad, jednoduché reporty) 
  • čeká vás spolupráce s ostatními HR odděleními společnosti v ČR i v zahraničí na vybraných tématech z oblasti náboru a employer brandingu 

Váš profil

Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:

  • máte dokončené SŠ/VŠ vzdělání 
  • komunikujete v anglickém nebo německém jazyce min. na úrovni B2
  • máte český jazyk na úrovni rodilého mluvčího 
  • máte prokazatelné pracovní zkušenosti z oblasti HR min. 3 roky 
  • disponujete dobrou znalostí Zákoníku práce (znalost problematiky agenturního zaměstnávání velkou výhodou)  
  • jste dobrý uživatel/ka balíčku MS Office 
  • můžete nabídnout zkušenosti v oblasti náboru zaměstnanců  
  • jste flexibilní, komunikačně a organizačně zdatný/á 
  • jsou vašimi přednostmi samostatnost, pečlivost a zodpovědnost za svěřenou agendu 
  • máte znalost systému SAP SuccessFactors Recruiting – je to výhodou nikoliv podmínkou (důležitý je pro nás pozitivní přístup k HR systémům) 

Nabízíme

V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.

 

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
  • systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • podzimní příspěvek na podporu imunity
  • příspěvek pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
  • slevové nabídky u vybraných partnerů
  • systém zapracování, odborného vzdělávání a možnost kariérního růstu
  • kávu, čaj a vodu na pracovišti
  • letní a vánoční týmové večeře
  • startovné na závodech Run Tour zdarma
  • sabbatical - možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců

Sídlo firmy

Lidl Česká republika s.r.o.
Nárožní 1359/11
158 00 Praha

IČO: 26178541
Datová schránka: 5ab5tr8
Další informace:
GPS: 50.0530531,14.3329919,
S-JTSK: -749722.80 -1045956.42, RUIAN: 25914235

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.