Sharepoint Consultant

Praha
110.000 Kč
Plný úvazek
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Baví tě Microsoft 365 a SharePoint? Máš nápady, jak pomocí technologií zjednodušit práci ve firmách?
Chceš vidět, jak se tvé návrhy mění v reálná řešení, která denně pomáhají uživatelům?

Pokud sis právě řekl/a: „Jo, přesně tohle chci dělat!“, pak hledáme právě tebe!

C o tě u nás čeká?

  • Budeš se podílet na vývoji a nasazení řešení postavených na SharePointu, Power Platformě, Microsoft 365 a Azure.
  • Od prvních schůzek s klienty, přes návrh řešení až po samotnou realizaci a podporu.
  • Tvojí hlavní misí bude pomáhat firmám zlepšovat jejich procesy a usnadnit lidem práci pomocí chytrých nástrojů.

Co bude tvoje každodenní práce?

  • Navrhování a realizace řešení na platformách Microsoft (SharePoint, Power Platform, Azure)
  • Spolupráce na tvorbě nabídek a návrzích řešení (presales aktivity)

Příprava workshopů a prezentací pro zákazníky

  • Analýza potřeb klientů a návrh vhodných řešení

Testování, dokumentace a školení uživatelů i správců

  • Podpora klientů při nasazování řešení i po spuštění
  • Sledování novinek a rozvoj v oblasti Microsoft technologií

S jakými technologiemi budeš pracovat?
-
SharePoint (verze 2016/2019/Subscription Edition i Online)
-

Microsoft Power Platform (Power Apps, Power Automate)
-

Microsoft 365
-

Microsoft Azure

POŽADAVKY:Jak poznáš, že jsi náš člověk?

  • Máš velmi dobrou znalost SharePointu (online i on-premises)

Vyznáš se i v dalších nástrojích Microsoft 365

  • Umíš přemýšlet analyticky a poradit klientům, co pro ně bude nejefektivnější

Komunikuješ bez problémů česky/slovensky, a zvládáš i angličtinu na úrovni B2

  • Rád/a pracuješ v týmu, ale umíš i samostatně zabrat

Co se ti bude hodit navíc?

  • Znalost C# – pokud zvládneš vývoj na SharePoint platformě
  • Zkušenosti s JavaScriptem nebo TypeScriptem – pro tvorbu moderního rozhraní

BENEFITY:

Co Ti můžeme nabídnout:

  • 4 týdny dovolené + den za každý odpracovaný rok navíc
  • Flexibilní pracovní doba (kanceláře jsou přístupné 24/7)
  • Spolupráce s mezinárodními týmy
  • Možnost cestování po Evropě
  • Ovocné pondělky
  • Teambuildingy
  • Relax room (volant, xbox, boxovací pytel…)
  • Plán osobního rozvoje a prostor na rozvojové aktivity, odborná školení a certifikace
  • Služební notebook, mobilní tarif
  • Šance se rozvíjet v Microsoft technologiích
  • Možnost práce na IČO i HPP

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC