Toužíš po práci, kde můžeš nastartovat novou kariéru?
- Brno
- HANYA corporation s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek, zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | cizince |
Lokalita | Brno |
Firma | Fastenal Europe, s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Fakturant / Fakturantka, Účetní |
Min. vzdělání | Vyšší odborné |
Jazyk. znalosti | Anglický jazyk (Pokročilý B2) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Since 1967 Fastenal has grown from a single store to more than 3,200 locations globally, each providing tailored local inventory and personal service for our customers. As we've expanded across the world, we've retained a core belief in people and their ability to accomplish remarkable things – if given the opportunity. From this philosophy stems an entrepreneurial culture that challenges every employee to run their own business, create their own success, and rise up to become company leaders. As a company that typically doubles in size every four to five years, we are committed to training, promoting from within, and creating opportunities for our employees. If you have an entrepreneurial spirit and are looking to make your mark as part of an elite growth company, you won't find a better fit than Fastenal.
Working as a full-time General Ledger Accountant, you will enjoy the opportunity of leading and performing a variety of accounting duties for Fastenal’s European locations.
RESPONSIBILITIES:
The responsibilities of this position include, but are not limited to:
• Preparing and analyzing financial reporting for various European locations;
• Managing statutory audits and compliance reporting activities;
• Performing and monitoring general ledger reconciliations;
• Managing and processing monthly, quarterly, and annual close activities of the general ledger;
• Coordinating and participating in development projects – planning, testing, and implementation;
• Developing and training others to achieve goals and to optimize business results;
• Performing special projects and analysis as required;
• Other administrative tasks as necessary.
The skills and qualifications for this position include:
• Possess a degree in Accounting and have at least two years of relevant work experience;
• Proficient using Microsoft Office;
• Excellent written and oral communication skills in English
• Exhibit strong problem solving and decision making skills;
• Demonstrate strong organization, planning, and prioritizing abilities;
• Possess strong attention to detail;
• Highly motivated, self-directed, and customer service oriented;
• Ability to work in a high volume fast-paced environment, both independently and as a team;
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.
Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.
Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje