- Plný úvazek

LEGS CZ s.r.o. je dcerou polské společnosti LEGS (PPH LEGS Sp. z o.o.), jednoho z největších evropských hráčů na trhu textilních přízí. V našich závodech v centrálním Polsku vyrábíme a barvíme příze, ale základem naší činnosti je především obchod na globální úrovni.
Společnost LEGS je předním evropským dodavatelem v segmentu oděvních a průmyslových přízí, tedy suroviny pro textilní výrobu.
V současnosti hledáme obchodního koordinátora/ku, který bude koordinovat aktivity obchodního oddělení z kanceláře v Jihlavě. Na této pozici budete v pravidelné pracovní době vyřizovat objednávky zákazníků a koordinovat výrobu a logistiku. Budete často komunikovat v angličtině maily s mateřskou společností. S našimi milými klienty budete mít velmi přátelský vztah na bázi skutečného obchodního partnerství. Budete se podílet na obratu v řádu milionů EUR. Práce vyžaduje inteligentního člověka schopného učit se a samostatně uvažovat, se smyslem pro pečlivost a organizaci. Nezbytnou výbavou obchodního asistenta-koordinátora jsou perfektní komunikační schopnosti, příjemné vystupování a bystrá mysl.
Pracovní náplň:
-zodpovědnost obchodnímu řediteli
-vyřizování poptávek a objednávek našich klientů (telefonicky, mailem)
-jednání se zákazníky ohledně nejrůznějších záležitostí
-denní komunikace s mateřskou společností v angličtině (zejména emailem)
-koordinace přepravních služeb
-kontrola a analýza skladových zásob
-kooperace s obchodními zástupci
-aktivní znalost anglického jazyka (mluvená i písemná forma)
-příjemný, kultivovaný projev, veselou mysl
-samostatnost, pracovitost, pečlivost a zodpovědnost, organizovanost, bystrou mysl
-pracovní zkušenosti na obdobné pozici vítány (není podmínkou, práce je vhodná i pro absolventy, vítána je praxe z call centra, přepravní společnosti, jakékoliv obchodní, logistické či koordinační pozice)
-základní znalost programů MS Office
-dlouhodobou spolupráci
-ideálně vysokoškolské vzdělání (bakalářský stupeň), nicméně není podmínkou
- práci v silné mezinárodní společnosti podnikající v tradičním byznysu
- platové ohodnocení odpovídající nárokům na uchazeče
- zodpovědnou pozici s podílem na obratu v milionech eur
- prostor pro seberealizaci a získávání zkušeností
- expertní znalosti a vědomosti z oboru, zná jen pár lidí v republice
- klidné pracovní prostředí
- malý lokální kolektiv, nicméně v zázemí velkého mezinárodního kolektivu
Pokud máte odpovídající schopnosti a znalosti, zašlete nám životopis v anglickém jazyce.
Děkujeme za Váš zájem pracovat v naší společnosti.
Nástup:
Nástup možný a preferovaný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?