- Plný úvazek

LEGS CZ s.r.o. je dcerou polské společnosti LEGS (PPH LEGS Sp. z o.o.), jednoho z největších evropských hráčů na trhu textilních přízí. V našich závodech v centrálním Polsku vyrábíme a barvíme příze, ale základem naší činnosti je především obchod na globální úrovni.
Společnost LEGS je předním evropským dodavatelem v segmentu oděvních a průmyslových přízí, tedy suroviny pro textilní výrobu.
V současnosti hledáme obchodního koordinátora/ku, který bude koordinovat aktivity obchodního oddělení z kanceláře v Jihlavě. Na této pozici budete v pravidelné pracovní době vyřizovat objednávky zákazníků a koordinovat výrobu a logistiku. Budete často komunikovat v angličtině maily s mateřskou společností. S našimi milými klienty budete mít velmi přátelský vztah na bázi skutečného obchodního partnerství. Budete se podílet na obratu v řádu milionů EUR. Práce vyžaduje inteligentního člověka schopného učit se a samostatně uvažovat, se smyslem pro pečlivost a organizaci. Nezbytnou výbavou obchodního asistenta-koordinátora jsou perfektní komunikační schopnosti, příjemné vystupování a bystrá mysl.
Pracovní náplň:
-zodpovědnost obchodnímu řediteli
-vyřizování poptávek a objednávek našich klientů (telefonicky, mailem)
-jednání se zákazníky ohledně nejrůznějších záležitostí
-denní komunikace s mateřskou společností v angličtině (zejména emailem)
-koordinace přepravních služeb
-kontrola a analýza skladových zásob
-kooperace s obchodními zástupci
-aktivní znalost anglického jazyka (mluvená i písemná forma)
-příjemný, kultivovaný projev, veselou mysl
-samostatnost, pracovitost, pečlivost a zodpovědnost, organizovanost, bystrou mysl
-pracovní zkušenosti na obdobné pozici vítány (není podmínkou, práce je vhodná i pro absolventy, vítána je praxe z call centra, přepravní společnosti, jakékoliv obchodní, logistické či koordinační pozice)
-základní znalost programů MS Office
-dlouhodobou spolupráci
-ideálně vysokoškolské vzdělání (bakalářský stupeň), nicméně není podmínkou
- práci v silné mezinárodní společnosti podnikající v tradičním byznysu
- platové ohodnocení odpovídající nárokům na uchazeče
- zodpovědnou pozici s podílem na obratu v milionech eur
- prostor pro seberealizaci a získávání zkušeností
- expertní znalosti a vědomosti z oboru, zná jen pár lidí v republice
- klidné pracovní prostředí
- malý lokální kolektiv, nicméně v zázemí velkého mezinárodního kolektivu
Pokud máte odpovídající schopnosti a znalosti, zašlete nám životopis v anglickém jazyce.
Děkujeme za Váš zájem pracovat v naší společnosti.
Nástup:
Nástup možný a preferovaný ihned
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.