Administrátor/Ka A Koordinátor/Ka Obchodních Procesů

Nusle, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Jsme tým matrika obchodu, který se stará o zajištění veškeré smluvní dokumentace jak pro interní, tak i pro externí obchodní službu, evidujeme veškeré informace o našich obchodnících i partnerech. Pravidelně komunikujeme s ČNB a dohlížíme na to, že plníme regulatorní požadavky.

Každý den pracujeme v SAP, kde spravujeme většinu dat. Ale máme i jiné programy, s kterými musíme pracovat. Do týmu hledáme nového kolegu, nebo kolegyni, kteří se nebojí komunikace, jsou pečliví a organizovaní (máme hodně procesů a termínů, které musíme dodržet) a nezaleknou se ani techničtější povahy práce jako je tvorba reportů a xml souborů. Zní to zajímavě? Pojďme se potkat!

Co bude konkrétně obsahem Vaší práce?

  • Registrace a veškerá správa informací o našich obchodnících spolupracujících s námi na IČO.
  • Zajištění zpracování a odeslání platebních požadavků souvisejících s registracemi pro všechny distribuční kanály Generali České pojišťovny, Generali Distribuce, Generali penzijní společnost a Generali Investment CEE.
  • Správa interních systémů a aplikací, zadávání dat do systému SAP, nastavování přístupových práv a náhledů pro naše zaměstnance a administrativa s tím spojená.
  • Komunikace s Českou národní bankou, tvorba XML souborů a příprava reportů pro jejich a naše reportovací potřeby a vyřizování požadavků od arbitru (orgánu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na finančním trhu).
  • Spolupráce při tvorbě metodik a jejich aktualizací. Vyhotovování metodických postupů, popisy aplikací a pomocných nástrojů.
  • Řešení helpdesků a dotazů našich obchodníků na spravované interní aplikace. Čeká vás tedy každodenní telefonická a písemná komunikace s kolegy a řešení jejich požadavků.

Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání, s praxí z administrativní pozice, nebo podobné pozice.
  • Znalost práce s balíčkem MS Office (např. kontingenční tabulky, vzorce v MS Excel) a chuť se v této oblasti dál posouvat.
  • Zkušenosti s tvorbou reportů a práce s nimi, analytické myšlení a cit pro hledání nových postupů a řešení. Zkušenosti s prací v systémech jako je např. SAP.

Na co se můžete těšit?

  • Dlouhodobou spolupráci s perspektivou kariérního růstu. Spousta zaměstnanců je s námi mnoho let.
  • Know how jedničky na trhu. Postupně se z vás stanou experti na obchodní procesy a analýzy, a to pod hlavičkou pojišťovny, která je TOP ZAMĚSTNAVATELEM na českém trhu.
  • Odborné zaškolení. Pozice je vhodná i pro absolventy bez praxe z pojišťovnictví. Budete mít k dispozici zkušené kolegy, kteří vám vše rádi vysvětlí a v prvních měsících vás vše naučí.
  • Zázemí mezinárodní skupiny Generali a s tím spojené velké možnosti rozvoje a vzdělávání.

… a samozřejmostí jsou rozsáhlé zaměstnanecké benefity jako:

  • 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
  • SMARTWORKING: Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Homeoffice u nás není pasé a po zaškolení na něm můžete trávit 2 dny v týdnu.
  • CAFETERIE: Bonus ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
  • STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 92 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
  • POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
  • ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ProCon Group s.r.o. | ProCon Group s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
DW Forklift s.r.o. | DW Forklift s.r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
NP48, s.r.o. | NP48, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
M.B.A. Finance s.r.o. | M.B.A. Finance s.r.o. | Jeseník Jeseník
  • 15 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. srpna
LEGS CZ s.r.o. | LEGS CZ s.r.o. | Jihlava, centrum Jihlava, centrum
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. září
Schwan Cosmetics CR, s.r.o. | Schwan Cosmetics CR, s.r.o. | Český Krumlov Český Krumlov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. července
Revelton FL s.r.o. | Revelton FL s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 21 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna
Stomatologie Kolín, s.r.o. | Stomatologie Kolín, s.r.o. | Kolín Kolín
  • od 17 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. ledna
Opavská kulturní organizace, příspěvková organizace | Opavská kulturní organizace,… | Opava Opava
  • 18 300 – 26 830 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. června
Nippon Paint Automotive Coatings (Czech) s.r.o. | Nippon Paint Automotive… | Ovčáry, Kolín Ovčáry, Kolín
  • 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. května
Institut Krajské hospodářské komory Zlínského kraje, z.ú. | Institut Krajské hospodářské… | Zlín Zlín
  • 22 000 – 26 250 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. října
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. října
Stavounie-CZ, s.r.o. | Stavounie-CZ, s.r.o. | Domašov Domašov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. října
BENCORI s.r.o. | BENCORI s.r.o. | Stará Ves nad Ondřejnicí Stará Ves nad Ondřejnicí
  • od 16 300 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. září
Faurecia Interiors Pardubice s.r.o. | Faurecia Interiors Pardubice… | Pardubice Pardubice
  • 20 160 – 23 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. září
SOLAR BRYKA s.r.o. | SOLAR BRYKA s.r.o. | Želešice Želešice
  • 30 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, ProCon Group s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Global Truck s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Česká spořitelna, a.s., kalkulator.cz, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Česká pošta, s.p., DW Forklift s.r.o., Evolution CZ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., XXXLutz, Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., PaN servis s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, VINCI Construction CS a.s., Fixline instal s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., LeasingTeam s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., EKOSPOL a.s., Lidl Česká republika s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Správa železnic, státní organizace, Deklarace odpovědného podnikání z. s., FAnn Retail, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Allegro Retail a.s., 21 Consult Group s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., Bageterie Boulevard, ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, NP48, s.r.o., RIXO a.s., BusPlan Servis s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, TESCOMA s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, Správce / správkyně IT, Marketingový asistent / asistentka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Herec / Herečka, Odborný pracovník / pracovnice, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Praha, Smíchov, Praha, Libeň, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Nové Město, Praha, Strašnice, Praha, Dejvice, Praha, Zličín, Praha, Žižkov, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha, Radlice, Praha, Hostivař, Praha, Hloubětín, Praha, Ďáblice, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost