- 52 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme ambiciózního vedoucího s praxí ve výrobě a s montáží. Máte technické znalosti a alespoň dílčí zkušenost s projektovým řízením? Nebojíte se výzev a anglicky se taky domluvíte? Skvělé!!!
Pošlete nám svůj životopis a zjistěte více o pozici:
VEDOUCÍ MONTÁŽNÍHO STŘEDISKA S AJ (45-70.000 Kč)
* Převod výroby ze zahraničí
* Implementace výroby
* Vedení montážního střediska
* Účast na výběrových řízení nových zaměstnanců
* Zaškolení a vedení nových zaměstnanců
* Organizace práce
* Dohled nad efektivitou a produktivitou výroby, návrh nových postupů
* Zodpovědnost za dodržování kvality výroby
* Optimalizace výrobních procesů
* Dohled nad dodržováním technologických postupů
* Technické vzdělání
* Znalost technické dokumentace
* Praxi s montáží ve výrobě
* Praxi ve vedení zaměstnanců ve výrobě
* Schopnost projektového řízení
* Organizační schopnosti
* AJ na velmi dobré úrovni
* Vůdčí schopnosti
* Dovolenou nad rámec zákona
* Odměny za inovativní nápady
* Odměny za věrnost
* Příspěvky na pojištění
* Příspěvky na dopravu
* Příspěvky na další vzdělávání
* Příspěvky na volnočasové aktivity
* Možnost dotovaného ubytování
* Závodní stravování
* Příležitost vybudovat středisko od začátku
* Možnost postupu do TOP managementu
* Lokalitu: okres Jihlava
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?