Asistent/ka obchodního ředitele s NJ

Stodůlky, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2) ,
Německý jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 1. 1. 2026

O nás

Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.

Náplň práce:

Jak bude vypadat váš den? 

  • stanete se administrativní a organizační podporou obchodního ředitele (správa kalendáře a e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
  • zajístíte přípravu podkladů, prezentací a dalších dokumentů
  • budete komunikovat telefonicky a e-mailem v německém jazyce na denní bázi
  • podílíte se na sestavování a správě pravidelných reportů
  • pracujete s interními systémy
  • celkově zajišťujete chod kanceláře a vedení svěřené agendy

Co od Vás očekáváme:

Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud:

  • máte ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • disponujete zkušeností na obdobné pozici min. 2 roky (pozice v korporátním prostředí výhodou)
  • ovládáte plynule německý jazyk - min. B2 úroveň je podmínkou
  • máte dobrou znalost MS Office – zejména PowerPoint a Excel
  • jste organizovaný/á a komunikativní
  • máte příjemné vystupování
  • vyznačujete se proaktivitou, vysokým pracovním nasazením
  • jste samostatný/á a pečlivý/á

Co Vám můžeme nabídnout:

V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
  • systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • podzimní příspěvek na podporu imunity
  • příspěvek pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
  • slevové nabídky u vybraných partnerů
  • systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • letní a vánoční týmové večeře
  • startovné na závodech Run Tour zdarma
  • sabbatical – možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Lidl Česká republika s.r.o.
Nárožní 1359/11
158 00 Praha

IČO: 26178541
Datová schránka: 5ab5tr8
Další informace:
GPS: 50.0530531,14.3329919,
S-JTSK: -749722.80 -1045956.42, RUIAN: 25914235

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT