- 32 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Pracoviště: Hodolanská č.p. 413/32 Olomouc.
Co vlastně u nás budete dělat?
Budete pracovat s portfoliem našich stávajících zákazníků, žádné volání neznámým kontaktům.
Budete telefonicky ověřovat spokojenost našich stávajících zákazníků a seznamovat je s nabídkou dalších služeb a možných výhod s předpokládaným následným podpisem nové smlouvy.
Čeká Vás také základní administrativní práce při přípravě veškeré zákaznické dokumentace a kontrole zákaznických dat. Za zády budete mít vždy zkušenějšího kolegu, který Vám poradí. Všechny pracovní postupy na jednom místě s možností v nich rychle a snadno vyhledávat.
Začátek Vám usnadníme důkladným dvoutýdenním školením, během kterého Vás naučíme vše kolem dodávek elektřiny a plynu a seznámíme Vás s budoucími kolegy.
Na co se můžete těšit?
Na motivující mzdové ohodnocení: fixní mzda + variabilní složka mzdy + provize v neomezené výši + bonus pro nováčka.
Umíme ocenit schopnosti, nasazení a výsledky – průměrná mzda včetně provizí je 19 000 Kč – 25 000 Kč, ti nejvýkonnější mají i více než 35 000 Kč.
Na pevnou pracovní dobu 7:30 – 16:00 hodin a volno o víkendech a svátcích.
Na podporu i přes případné neúspěchy při plnění cílů. Nemusíte se bát, že půjdete domů s prázdnou.
Na motivační, nejen týmové, soutěže, při kterých můžete s kolegy poměřit své schopnosti a být za svůj mimořádný výkon také mimořádně odměněni.
Na fajn partu lidí, která drží při sobě.
Na neřízené pauzy, sami si zvolíte čas oddychu.
Co Vám k práci bude stačit?
Kontakt je možný POUZE emailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?