Archivář/ka - Praha Uhříněves

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra

SUZ MV je praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu, bojuje proti nelegální migraci, buduje migrační a bezpečnostní politiku v zemi.

Mezi hlavní činnosti organizace patří provoz přijímacích, pobytových a integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. V uvedených zařízeních poskytuje širokou škálu služeb žadatelům o udělení mezinárodní ochrany, jejím držitelům a zajištěným cizincům.

Další informace o naší organizaci naleznete na www.suz.cz.

Do malého kolektivu našeho archivu v Praze Uhříněvsi hledáme pečlivou a spolehlivou posilu. 

Vaší pracovní náplní by bylo zejména:

  • vedení centrální analogové a digitální spisovny, vedení zápůjček
  • práce v systému eSSL
  • koordinace a metodická podpora eSSL a jejích uživatelů
  • ukládání analogových a digitálních dokumentů 
  • metodika postupů předarchivní péče o dokumenty pro zaměstnance SUZ
  • spolupráce s Národním archivem
  • odpovědnost za činnosti spojené s ukládáním dokumentů ve spisovně
  • zajištění komplexní přípravy skartačního řízení
  • zajištění likvidace dokumentů a spisů, které nejsou archiváliemi ve skartačním řízení
  • kontrolní činnost - vedení spisové služby v zařízeních
  • rozvoj a zefektivňování procesů spisové služby

Co od Vás očekáváme?

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • praxi v oboru nebo znalost legislativy a problematiky dlouhodobého ukládání a ochrany analogových a digitálních dokumentů
  • znalost práce v prostředí spisové služby
  • základní orientaci v práci s MS Office (Excel, Word)
  • komunikační a organizační schopnosti
  • aktivní přístup, kreativitu, ochotu hledat řešení
  • samostatnost, pečlivost, důslednost a spolehlivost
  • ochota dále se odborně vzdělávat
  • řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řízení

Co Vám můžeme nabídnout:

  • jsme stabilní, stále se rozvíjející organizační složka Ministerstva vnitra
  • nabízíme zajímavou a zodpovědnou činnost na HPP (plný úvazek)
  • přátelský kolektiv
  • 200 hodin (25 dnů), dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • zařazení v 9. platové třídě dle NV 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek
  • osobní rozpočet na vzdělávací a jazykové kurzy (Jazykový bonus)
  • čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci)
  • stravenky
  • umíme zařídit Multisport kartu
  • mobilní telefon (neomezený tarif i pro soukromé účely, zvýhodněné mobilní tarify i pro členy rodiny), počítač + notebook
  • pružná pracovní doba 
  • možnost občasného využití práce z domova

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností dalšího prodloužení.

Místo výkonu práce: Praha - Uhříněves.

Nástup možný od 1. 1. 2026

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis skrze tento pracovní portál.

Budeme se těšit!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT