
Kaufland Česká republika v.o.s.
Odborný asistent v oblasti Corporate Affairs (ž/m)
O nás
Jsme úspěšná a stabilní mezinárodní obchodní společnost, která po celé republice provozuje 138 prodejen, 2 distribuční centra v Modleticích u Prahy a v Olomouci a vlastní masozávod v Modleticích u Prahy.
V České republice zaměstnáváme v současnosti více než 25 000 lidí na pozicích nejrůznějšího charakteru: prodavač, skladník, řezník, grafik, účetní, ajťák, nákupčí, personalista, manažer, architekt a mnoho dalších profesí. Práci nebo praxi u nás získáte, ať jste učeň, student, absolvent nebo odborník se zkušenostmi.
Co tě u nás bude bavit
- strategická administrativní podpora: zajištění hladkého chodu oddělení Corporate Affairs s vysokou mírou samostatnosti.
- kreativní copy/content writing: aktivní tvorba textů pro interní i externí kanály (příspěvky na intranet, články do firemního časopisu, tiskové zprávy, inzerce a PR podklady).
- event management: kompletní koordinace a komunikace firemních akcí, a to jak pro zaměstnance, tak pro externí partnery či veřejnost.
- meziodborová spolupráce: úzká kooperace s týmy Marketingu a Nákupu na společných projektech a kampaních.
- budování reputace (Awards Management): aktivní vyhledávání relevantních korporátních a produktových soutěží, příprava vítězných přihlášek a podkladů s cílem posilovat prestiž firmy na trhu
Jak si tě představujeme
- máš min. středoškolské vzdělání (ideálně se zaměřením na mediální studia)
- prokazatelnou praxi na podobné pozici (marketing, PR, komunikace nebo seniorní administrativa)
- vynikající psaný projev: cit pro češtinu, schopnost přizpůsobit styl psaní různým cílovým skupinám, zkušenost se samostatnou tvorbou a psaním textů, kreativní myšlení
- organizační talent: samostatné produkční zajištění akcí (koncept, logistika, catering, technika) včetně přípravy scénářů, podkladů pro řečníky a osobního dohledu nad hladkým průběhem na místě
- proaktivitu: nebudete jen čekat na zadání, ale sami přicházet s nápady, kde a jak firmu zviditelnit
- komunikativnost: schopnost efektivně jednat s kolegy napříč odděleními i externími dodavateli
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Google Workspace)
- pokročilá znalost NJ anebo AJ
Co za to dostaneš
- smlouvu na dobu určitou u TOP zaměstnavatele (zástup MD/RD)
- po zapracování budeš moci občas vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v týdnu)
- za poctivou práci dostaneš 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování
- benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
- využití nonstop online lékařské konzultace (uLékaře.cz)
- kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity) a možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- vánoční balíček apod.
- firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
- kancelář na centrále Praha Vypich včetně parkování
- pravidelnou zpětnou vazbu, školení na rozvoj dovedností, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat
Zašli svůj životopis ještě dnes a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na vzdělávání



