- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
BIOSTER, a.s., Veverská Bítýška - výrobce zdravotnických prostředků k zástavě krvácení TRAUMACEL a specialista v poskytování radiační sterilizace.
- Budete spravovat, řídit a aktualizovat Technickou dokumentaci k výrobkům společnosti BIOSTER, a.s. dle požadavků NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2017/745 ze dne 5. dubna 2017
- Spolupracovat s notifikovanými osobami a státními orgány v oblasti notifikace, zabezpečování kvality výrobku, systému managementu kvality a dodržování SVP
- Budete se podílet na registraci výrobků společnosti BIOSTER, a.s. v zemích mimo EU, komunikovat s příslušnými státními autoritami, spravovat a udržovat registrační dossiery
- Podílet se na managementu řízení rizik dle ČSN EN ISO 14971 v platném znění a v týmu spolupracovat na pravidelných aktualizacích hodnocení rizik pro zdravotnické prostředky
- Budete připomínkovat a tvořit systémovou dokumentaci
- Spolupracovat na interních a externích auditech
- Budete mít na starosti školení zaměstnanců v rámci systému ISO/GMP/GDP
- Očekáváme od Vás skvělou schopnost komunikace, systematičnosti a organizace práce
- Máte chuť se učit novým věcem a spolupracovat na rozšíření registrace výrobků společnosti BIOSTER, a.s. na strategické trhy mimo EU.
- Zkušenost v oblasti systému managementu kvality, SVP, registrací zdravotnických prostředků nebo léčiv
- VŠ/SŠ vzdělání
- Dokážete komunikovat v AJ na pokročilé úrovni
- Další věci jako znalost ERP systémů, jsou pro nás výhodu (Office v dnešní době už bereme jako samozřejmost :-) )
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu s úvazkem 7,5 hod. denně
- Zajistíme váš osobní rozvoj
- Příspěvek na stravování
- Notebook, mobil
- Kurzy angličtiny
- Možná práce na homeoffice
- Kávu a čaj na pracovišti
- Perspektivu dlouhodobé spolupráce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?