- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
BIOSTER, a.s., Veverská Bítýška - výrobce zdravotnických prostředků k zástavě krvácení TRAUMACEL a specialista v poskytování radiační sterilizace.
- Budete spravovat, řídit a aktualizovat Technickou dokumentaci k výrobkům společnosti BIOSTER, a.s. dle požadavků NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2017/745 ze dne 5. dubna 2017
- Spolupracovat s notifikovanými osobami a státními orgány v oblasti notifikace, zabezpečování kvality výrobku, systému managementu kvality a dodržování SVP
- Budete se podílet na registraci výrobků společnosti BIOSTER, a.s. v zemích mimo EU, komunikovat s příslušnými státními autoritami, spravovat a udržovat registrační dossiery
- Podílet se na managementu řízení rizik dle ČSN EN ISO 14971 v platném znění a v týmu spolupracovat na pravidelných aktualizacích hodnocení rizik pro zdravotnické prostředky
- Budete připomínkovat a tvořit systémovou dokumentaci
- Spolupracovat na interních a externích auditech
- Budete mít na starosti školení zaměstnanců v rámci systému ISO/GMP/GDP
- Očekáváme od Vás skvělou schopnost komunikace, systematičnosti a organizace práce
- Máte chuť se učit novým věcem a spolupracovat na rozšíření registrace výrobků společnosti BIOSTER, a.s. na strategické trhy mimo EU.
- Zkušenost v oblasti systému managementu kvality, SVP, registrací zdravotnických prostředků nebo léčiv
- VŠ/SŠ vzdělání
- Dokážete komunikovat v AJ na pokročilé úrovni
- Další věci jako znalost ERP systémů, jsou pro nás výhodu (Office v dnešní době už bereme jako samozřejmost :-) )
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu s úvazkem 7,5 hod. denně
- Zajistíme váš osobní rozvoj
- Příspěvek na stravování
- Notebook, mobil
- Kurzy angličtiny
- Možná práce na homeoffice
- Kávu a čaj na pracovišti
- Perspektivu dlouhodobé spolupráce

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.