- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

" VŠ vzdělání (alespoň bakalářský stupeň, možnsot spolupracovat i se studenty magisterského stupně VŠ – dle jejich časových možností), ekonomický nebo právnický obor VŠ výhodou (ne podmínkou)
" Praxe v oblasti čerpání dotací nebo zadávání a administrace veřejných zakázek (nebo jiné právní nebo ekonomické odvětví) výhodou (ne podmínkou)
" Schopnost práce s textem – pokročilá schopnost psaného projevu, analytické myšlení
" Pokročilá schopnost práce na PC – MS Office (word, excel, powerpoint)
" Zodpovědnost při práci s citlivými daty, pečlivost
" Příjemné vystupování a prezentační schopnost
" Trestní bezúhonnost
" Řidičský průkaz skupiny B výhodou (ne podmínkou)
" Zájem o trvalou práci, nikoliv si jen dočasně „něco vyzkoušet“
Požadavky pro zařazení do přijímacího řízení:
V případě zájmu, zašlete, prosím, následující dokumenty:
" 1× CV (životopis)
" 1× Motivační dopis (co Vás na pracovní pozici zaujalo, případně doplňující informace o Vás)
" 1× odborný text (v rozsahu cca 1× A4 strany) na téma: „Možnosti a překážky rozvoje malých obcí v ČR“ nebo „Možnosti a překážky v rámci zakládání a rozvoje podniků“ nebo práce na vlastní téma dle uvážení. Za malé obce lze v této práci považovat zpravidla veškeré obce a města do 3 tis. obyvatel, tedy sídelní útvary venkovského typu, které se obvykle vyznačují horšími podmínkami pro snižování rozdílů v rozvinutosti oproti spádovým oblastem (větší obce
a města). U podniků není třeba definici uvádět, téma můžete pojmout libovolně v souvislosti s podnikatelskou činností. Libovolné téma nabízíme dále v případě, pokud by první ani druhé téma Vám nevyhovovalo. Jedná se nám především o znázornění schopnosti Vašeho psaného projevu a schopnosti vyjádření vlastních myšlenek a názorů, za které nebudete nikterak znevýhodněn(a) v rámci našeho interního hodnocení přihlášek do výběrového řízení). Uvedený požadavek stanovujeme z důvodu toho, že v rámci pracovní náplně se nelze bez schopnosti adekvátního psaného projevu jakkoliv obejít (jmenovitě např. komunikace s klienty nebo úřady, tvorba dotačních žádostí včetně tvorby povinných příloh, podnikatelské nebo investiční záměry, výtah informací klientům, analýzy, právní výklady, tvorba smluv, rešerše…). Zpracovaný text podléhá pravidlům autorského zákona (zákon č. 121/2000 Sb.) a nebude naší společností použit k jakémukoliv dalšímu využití. Příspěvek na dovolenou, stravenky, sick days.
Kontakt na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?