- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě.
Aktuálně hledáme do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Business Services Manager, který zastřeší kompletní provoz po administrativní stránce.
- Zodpovědnost za přijetí všech klientských objednávek, jejich předání do výroby a odeslání ke klientovi.
- Intenzivní komunikace s klienty (tuzemští i zahraniční).
- Příjem a řešení reklamací a všech ostatních připomínek/návrhů od klientů.
- Nákup - objednávání / nákup tuzemské i mezinárodní dopravy a zodpovědnost za výběrová řízení na nové dodavatele.
- Dohled nad včasným a správným vystavením faktur a zpracováním faktur přijatých.
- Pravidelný reporting pohledávek, prodejů a nákupů a následný návrh akcí, bude-li to nutné.
- Faktoring management.
- Agenda firemních pojistek a leasingů.
- Vedení 5-ti členného týmu (obchodní zástupce, asistentka účetní, referent zákaznického servisu, řidiči, pokladní) plus koordinace externí účtárny.
- Pravidelný reporting KPI’s .
- Ad-hoc úkoly spojené s chodem kanceláře a požadované majitelem společnosti.
- praxi na podobné pracovní pozici výhodou
- znalost práce na PC - Excel + další práci v MS Office (Teams, Outlook, Sharepoint výhodou)
- komunikativní znalost AJ (denní komunikace s OZ a zákazníky)
- příjemné vystupování a pro-zákaznický přístup
- samostatnost a schopnost zorganizovat si práci
- spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup
- nástup možný ihned, případně dle dohody
- práci na plný úvazek na dobu neurčitou
- pracovní dobu PO - PÁ 8:00 - 16:30
- odměňování + benefity: až 70 000 Kč hrubého v závislosti na vašich zkušenostech, firemní automobil k jednání
- pracoviště: ze začátku Ondřejov u Mnichovic, po přestěhování provozovny (za cca 3 měsíce) potom Sázava ve Středních Čechách
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti
- přátelský tým kolegů, možnost zajímavého osobního a profesního růstu
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis ideálně i s motivačním dopisem, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.